3.15

109 8 0
                                    

Baigiau pokalbį ir nuėjau pas Ariją. Ji jau buvo apsivilkusi mano duotus rūbus.

- Ačiū už rūbus.

- Nėra už ką mažyle. Kalbėjau su tavo tėvu ir jis leido tau čia pasilikti savaitę.

- Ačiū dabar tikrai nenoriu grįžti namo.

- Ar papasakosi kas nutiko?

- Atsimeni sakiau, kad turiu vaikiną?

- Taip, bet tu man mažai apie jį pasakojai.

- Na jis vyresnis už mane. Šiemet baigė mokyklą. Jis aukštas, dangaus žydrumo akių tobula balta šypsena ir vešliais rudais plaukais. Jis priklausė krepšinio komandai. Kai mudu pradėjom draugauti galvojau, kad visos mano svajonės pildosi. Jis daug dėmesio skirdavo man. Vis vesdavosi į vakarėlius ir šiaip susitikimus su draugais. Maniau, kad viskas gerai, bet jis pradėjo mane spausti, kad permiegočiau su juo. Aš dar nebuvau pasiruošusi, bet jis vis tiek mane spaudė. Vakar mudu buvome vakarėlyje. Jis daug išgėrė ir nebesivaldė. – aš apsikabinau mergaitę ir ji kukčiodama pasakojo toliau. – nusitempė mane į antrą aukštą. Aš priešinausi ir bučiau pabėgusi, bet prie jo prisidėjo draugai ir aš nepajėgiau išsilaisvinti. Jie plėšė nuo manęs drabužius ir tada... – ji nebegalėjo kalbėti tiesiog verkė.

- Viskas gerai tu dabar saugi su manimi. Čia niekas tavęs nepalies. Aš nesuprantu kaip jie drįso. Ar jie nežino kas tavo tėvas?

- Ne jei žinotu niekas su manimi nebendrautu. Visi tiesiog mano, kad mano tėvas turtingas šiknius. Jų tėvai taip pat tokie todėl niekas per daug neklausinėjo. – nusivalius ašaras pasakė mergaitė. Vis dar laikiau ją apsikabinus ir jutau kaip ji dreba.

- Prisiekiu kai tik grįšiu į Italiją nudėsiu jį už tai ką tau padarė.

- Ne mama aš nenoriu, kad jis mirtu tik nenoriu daugiau jo matyti.

- Arija, jei mes jo nepamokysim jis nuskriaus kitą merginą. Negalvokime dabar apie tai. Esu tikra, kad tu pavargusi ir nori pailsėti. Ryt galėsim eiti apsipirkti. Tu atvažiavai be daiktų.

- Gerai. – teištarė ir aš leidau jai miegoti išeidama iš kambario.

Pati taip pat buvau pavargusi ir palindusi po dušu atsiguliau.

Pabudau ryte nuo saulės spindulių. Išlipau iš lovos ir nusileidau žemyn, nes buvau ištroškusi. Tarnaitė jau ruošė pusryčius, o Kajus bandė tyliai išslinkti iš namų nepastebėtas.

- Nė nebandyk. – surikau ir jis sustojo.

- Mama aš lekiu susitikt su draugais.

- Žinau, bet turi papusryčiauti su mama ir seserimi.

- Kokia seserimi?

- Arija atvyko.

- Arija? Ką ji čia veikia?

- Nesvarbu, šį vakarą turiu svarbu susitikimą todėl turėsi pasiimti seserį su savimi.

- Šį vakarą Neitas rengia vakarėlį.

- Puiku nusiveši seserį. Jai ne pro šalį susipažinti su naujais žmonėmis.

- Aš nenoriu būti už auklę.

- Ji tavo sesuo. Todėl prašau elgtis gražiai.

- Mama...

- Ne Kajau. Aš neturiu noro ginčytis susitarkim taip tu dabar išeini ir šeštą grįžti pasiimti sesers.

- Tebūnie.

- Iš vis nesuprantu kodėl nenori jos verstis. Jūs juk vienmečiai. Nemanau, kad tau ji stipriai kliudys.

- Nesvarbu, aš einu. – tepasakė ir išskuodė pro duris.

Nuėjau į virtuvę ir atsisėdau prie stalo pusryčiauti. Po dešimties minučių pasirodė Arija.

- Labas rytas. – pasisveikino ji.

- Labas, kaip miegojai? – atsakiau jai atsisėdus šalia manęs.

- Gerai čia labai ramu.

- Na aš mėgstu saugoti savo privatumą, kitai nei tavo tėvas. Pas mane namie apsauginiai nesišlaisto. – į tarnaitė ant stalo padėjo blynus.

- Man tai patinka.

- Klausyk po pusryčiu važiuosim apsipirkti. Gali pasižiūrėti mano spintoj gal rasi kas patinka apsirengti. Vakare turiu susitikimą, bet Kajus sakė pasiims tave į vakarėlį.

- Apsipirkimas puiku, bet dėl vakarėlio nesu tikra ar noriu.

- Arija viskas bus gerai. Turi pasistengti gyventi toliau. Žinau, kad tai sunku, bet praeities nebepakeisi. – mergaitė daugiau nieko nesakė, o tiesiog valgė.

Po pusryčiu mes abi susiruošėm į prekybos centrą. Arija išsirinko suknelę iš mano spintos kuri jai tiko geriau nei man. Suknelė buvo lengvutė žydros spalvos, vos siekė kelius, o nugaroje buvo gili iškirptė. Prekybos centre Arija jautėsi kaip namie ir šlavė lentynas. Galiausiai nusprendėm nueiti į grožio saloną. Arija panoro raudonos sruogos plaukuose, o aš pamaniau pasilepinti ir pasidaryti manikiūrą. Po visko dar užsukome į kavinę ir grįžome namo.

Buvo penkios ir man reikėjo susiruošti į susitikimą. Nuėjau į dušą, o Arija nuėjo ruoštis vakarėliui. 

Mafijos princesės sugrįžimasWhere stories live. Discover now