3.46

82 6 0
                                    

Kitą rytą pažadino žadintuvas. Turėjau su arija važiuoti į prekybos centrą. Jai reikėjo suknelės, o man bateliu vakarui.

Arija be galo išranki. Buvome jau dešimtoje parduotuvėje, o jai niekas nepatiko. Užėjome į dar vieną. Ten ji pagaliau rado tai kas jai patiko. Nuostabia alyvinės spalvos suknelę. Jos visas viršus buvo nusagstytas nėriniais, o sijonas buvo iš lengvo tiulio ir nesiekė keliu.

- Viskas bus? – paklausė pardavėja kai nuėjau prie kasos susi mokėti.

- Ne tą mėlyna suknelę iš vitrinos supakuokit ir nusiųskit šiuo adresu kaip įmanoma greičiau. – paprašiau ir atėjo Arija.

- Mama eime po pusvalandžio turime būti grožio salone.

- Gerai, pagaliau kas nors malonaus. – pasakiau ir mudvi išėjom.

Grožio salone manęs laukia pedikiūras, manikiūras, veido kaukė, makiažas ir žinoma šukuosena. Užtrukome visą dieną todėl turėjau važiuoti namo viršydama greitį, kad spėčiau persirengti prieš Maiklui atvažiuojant. Vakarui buvau nusipirkus mėtinės spalvos suknelę. Jos viršutinė dalis buvo nėriniuota su rankovėmis iki alkūnių. Sijonas buvo iš satino stačiai krito žemyn, o per visą ilgi puikavosi skeltukas kuris einant apnuogindavo vieną koja. Pažiūrėjau į save veidrodyje. Atrodžiau kaip tikra dama. Mano plaukai buvo sukelti į viršų, tik viena nepaklusni garbana krito ant veido.

Nusileidau žemyn kur manęs jau laukė visi.

- Brangioji nuostabiai atrodai. – pasakė Maiklas ir apsivijo mano liemenį.

- Ačiū. Ko dar laukiam?

- Arijos, ji kaip visada ruošiasi per ilgai. – suzyzė Kajus.

- Ji mergina ir jai reikia laiko. – apgyniau ją.

- O štai ir mes. – pasigirdo balsas iš už nugaros ir atsisukus pamačiau Arija ir Felisite.

- Pagaliau, tu sugadinsi mano merginą. – pasakė Kajus ir apkabino merginą.

- Nepavydėk. – atrėžė Arija ir ją apkabino vaikinas.

- Kas tu toks? – paklausiau sutrikus.

- Fredis, ponia. – prisistatė.

- Jei dar kartą kreipsiesi į mane ponia Arijos nebematysi.

- Supratau, p...

- Rebeka, toks mano vardas. Važiuojam mūsų laukia limuzinas. – pasakiau ir visi išėjom.

Sustojome prie prabangaus restorano. Buvo nutiestas raudonas kilimas, o lauke daugybė paparacių. Pirmas išlipo Maiklas jis ištiesė ranka ir padėjo man išlipti. Iškart mano veidą nutvieskė blykstės šviesa. Aš nusišypsojau ir nuėjau toliau leisdama išlipti kitiems. Mudu su Maiklu pozavom paparaciams kai pasipylė klausimai.

- Kada jūsų vestuvės?

- Kiek kainavo šis pokylis?

- Kas jūsų suknelės dizaineris?

Nieko neatsakiau tik įėjau į vidų. Salė dar buvo apytuštė tik pradėjo rinktis pirmieji svečiai. Su visais pasisveikinusi nuėjau prie durų pasitikti kitų. Pirmiausiai pasirodė Leonas su žmona.

- Nuostabiai atrodai, čia tau. – pasakė ir padavė nedidele dėžutę ir gėlų.

- Kas čia?

- Žinai kiekviena karalienė turi turėti karūną. Tai va čia tavoji.

- Tu juokauji? – sutrikus paklausiau.

Mafijos princesės sugrįžimasDonde viven las historias. Descúbrelo ahora