Kitą rytą pabudau nuo skanaus kavos aromato. Tingiai pramerkiau akis ir išvydau vaikiną su pusryčiu padėklu rankose ir nusišypsojau.
- Čia man?
- Taip tikiuosi mėgsti blynus, nes daugiau nieko gaminti nemoku. – pasakė ir padėjo padėklą šalia manęs.
- Labai mėgstu. – pasakiau ir ėmiau valgyti.
- Ką šiandien veiksi?
- Turiu daug darbo, o vakare laukia šeimos vakarienė. Kiek dabar valandų?
- Dešimta.
- Man reikia į darbą. – pasakiau ir tik tada supratau, kad esu visiškai nuoga. – kur mano rūbai?
- Tavo suknelė truputi pagražinta. – pasakė ir parodė dvi jos dalis.
- Ar galėtum man paskolinti man rūbų? – pasiteiravau.
- Mano spinta ten, o gretimos durys vonios. Imk ką nori. – pasakė ir aš įsisukus į antklodę nuėjau į drabužinę.
Paėmiau švaria juodą maikutę ir treingies kelnes. Nusinešiau viską į dušą ir nusimaudžius apsirengiau. Susukau plaukus į kuodą ir išėjus iš vonios nusileidau žemyn. Atsisveikinau su Maiklu, jis norėjo mane pavežti, bet aš nesutikau, jis atsileido tik tad, kai sutikau susitikti penktadieni vakare.
Įsėdau į taksi ir nuvažiavau į biurą. Persėdau į savo mašiną ir išvažiavau į sandėlius. Vos spėjus sustoti suskambo mano telefonas.
- Klausau, - atsiliepiau.
- Labas mama, gal galėčiau atvažiuoti pas tave į biurą? Man reikia pasikalbėti dviese.
- Manęs šiandien biure nebus atvažiuok į sandėlius ir pakalbėsim.
- Gerai atvažiuosiu po pietų. – pasakė ir aš padėjau ragelį. Išlipau iš mašinos ir nuėjau link savo kabineto.
- Ponia jums viskas gerai? -pasiteiravo Jake.
- Taip, gali paskambinti Leonui ir pasakyti, kad duodu jam pusvalandį atvažiuoti čia.
- Gerai ponia.
- Puiku, o aš einu persirengti.
Nuėjau į kabinetą ir atsidariau spintą. Ten laikiau rūbus nenumatytiems atvejams. Persirengiau pasidažiau ir vėl buvau panaši į save. Vos baigus pasigirdo beldimas į duris.
- Užeikit. – ištariau ir pro duris įėjo Leonas.
- Man skambino, ar kas nutiko? – sutrikęs paklausė.
- Uždaryk duris. – paliepiau. – išsiaiškinau kas yra išdavikas. Tiesa pasakius turiu du ir labai arti savęs.
- Ką žadi daryti? – sutrikęs paklausė.
- Nudėsiu, lėtai, kad būtu pamoka kitiems.
- O ką aš čia veikiu? – paklausė.
- Būsi liudininkas to kas čia įvyks. – pasakiau ir atsistojau.
Išėjau pro duris ir išėjau į kiemą. Pirmiausiai pamačiau Kristin. Priėjau prie jos iš nugaros paėmiau už plaukų ir ėmiau temti. Ji ruošėsi rėkti, bet užspaudžiau nervą kakle ir ji krito be sąmonės. Visi žiūrėjo kreivai į mane, bet aš toliau ją tempiau. Nusitempiau į sandėlį prie vieno iš stulpų ir pririšau. Nieko nesakius nuėjau ieškoti kito. Dereką radau šaudykloje. Priėjau iš nugaros ir trenkiau per galvą su ginklo rankeną. Jis atsijungė. Liepiau vaikinams buvusiems ten paimti jį. Vaikiną nunešė ir pririšo šalia merginos. Leonas mane sustabdė ir nusitempė į šoną.
YOU ARE READING
Mafijos princesės sugrįžimas
ActionTai trečia dalis mano knygos Mergina iš mafijos dalis