Koridoriuje sėdėjo Kajus ir laukė manęs. Man išėjus iš kabineto jis atsistojo.
- Ką pasakė? Man viskas gerai. Važiuojam man reikia persirengti prieš susitikimą su nekilnojamo turto agente.
- Buvau pamiršęs apie ją. - pasakė kai mes jau sėdėjome automobilyje.
Visą kelia važiuodami tylėjome. Grįžus palindau po dušu ir apsirengiau. Abu nusileidome žemyn. Fojė mūsu jau laukė agentė.
- Sveiki jūs tikriausiai ponia Gecatė.
- Taip. – trumpai atsakiau.
- Puiku. Kai mes kalbėjome telefonu jūs tiksliai nepasakėte ko ieškote todėl atsivežiau albumą, kad pradžiai apžiūrėtumėte prieš važiuojant.
- Ne, tiesiog parodykite man geriausius savo turimus namus. Man kaina nesudaro problemos, tiesiog nemėgstu viešbučiu.
- Kaip pasakysite. Aš tik paskambinsiu ir galėsime važiuoti.
- Gerai. – pasakiau ir ji nuėjo kelis žingsnius paskambinti. Niekad nesirinkau namo tiesa pasakius ir šį kart to nesureikšminau. Net nežinojau kokio namo norėčiau. Visai negalvojau apie tai man tiesiog reikėjo gyvenamosios vietos.
- Galime važiuoti. – pasakė netikėtai priėjusi agentė. Mes nuėjome link mašinų ir išvažiavome. Privažiavome nedideli namą priemiestyje.
- Jūs rimtai? Aš gi sakiau parodykite prabangu namą. – pasakiau kai išlipau iš mašinos.
- Na tai keturių miegamųjų namas. Jane yra dvi vonios ir didžiulė virtuvė.
- Aš jums panaši į namų šeimininkę? Man reikia didesnio namo ir arčiau miesto. – pasakiau ir ji tik linktelėjo ir įsėdo į mašiną, o aš iš paskos.
Grįžome į miestą ir nuvažiavome į vieną prabangiausių miesto rajonų. Čia buvo nedaug namų, bet visi turėjo aukštas tvoras nuo smalsių akių. Prie daugumos vartų stovėjo apsauga. Pačiame gatvės gale buvo aukšta tvora be apsaugos. Ten įsuko mano agentė, vos atsidarius vartams, o aš iš paskos. Pravažiavus pro vartus atsivėrė gerokai didesnis nei reikia priekinis kiemas. Sustojome prie namo ir aš išlipau kartu su Kajumi.
- Va to ir ieškojau.
- Gal norėtumėte apžiūrėti vidų? – paklausė agentė.
- Taip žinoma. – pasakiau ir ji atrakino paradines duris.
Viduje viskas buvo šiuolaikinio interjero. Vos įėjus atsivėrė didžiulė svetainė ir valgomasis. Tolėliau darbo kambarys, virtuvė, biblioteka ir tarnų patalpos. Antrame ir trečiame aukšte buvo miegamieji. Visame name vyravo žemės spalvos.
- Man čia patinka, o tau? – kreipiausi į Kajų.
- Ar nebus jis mums per didelis. Čia labai tuščia.
- Neilgai taip bus. Susirasim tarnaitę pasisamdysim apsaugos ir sodininką. Namai bus pilni žmonių. O kaip dar tavo seserys?
- Šiaip man čia patinka.
- Tai nutarta perkam. Atsiprašau per kiek laiko sutvarkysite dokumentus?
- Jūs perkate šį namą?
- Taip. Kaip greitai įmanoma sutvarkyti dokumentus kad galėtume kraustytis?
- Prireiks savaites dokumentams sutvarkyti, bet kraustytis galėsite jau po poros dienų.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mafijos princesės sugrįžimas
AksiTai trečia dalis mano knygos Mergina iš mafijos dalis