3.18

99 10 0
                                    

Kajaus pozicija:

Jau buvo po vidurnakčio ir dauguma išsiskirstė arba miegojo krūmuose. Aš, Vanesa, Neitas, Arija, Aja, Desteny ir Benas sėdėjome prie baseino ir sukome butelį ratu.

- Gal žaidžiam tiesą drąsą? – pasiūlė Desteny.

- Gerai – atsakėme vienu balsu.

- Aš pradėsiu. – pasisakė Aja.

- Puiku.

- Vanesa tiesa ar drąsa?

- Tiesa, - pasirinko.

- Ar miegojai su vaikinu? – paklausė.

- Ne. Dabar mano eilė. Neitai tiesa ar drąsa?

- Drąsa.

- Pabučiuok Ariją. – aš iškart piktai pažiūrėjau į Vanesą.

- Kajau, viskas gerai. – pasakė Arija ir atsistojo. Prie jos priėjo Neitas ir pabučiavo. Jų bučinys buvo trumpas ir draugiškas.

- Na ką Desteny tiesa ar drąsa?

- Tiesa.

- Su kiek vaikinu miegojai?

- Neskaičiavau, Benai tiesa ar drąsa?

- Drąsa.

- Nušok nuo tiltelio nuogas.

Semas nesipriešino ir nusimetė visus savo drabužius, liko tik po trumpikėmis. Nuėjo ant tiltelio ir nusimovęs jas šoko į vandenį. Visi laukėme kol jis išnirs, bet taip neįvyko. Pamanėme, kad jis kvailioja, bet galiausiai sunerimau šokau į vandenį ir ištraukiau jį. Jis nekvėpavo. Paguldžiau jį ant žemės.

- Kas mokat daryti dirbtinį kvėpavimą? – prie manęs priėjo Arija.

- Tu spausk krutinę tris kartus, o aš pūsiu. – aš linktelėjau ir spustelėjau krutinę tris kartus, o Ariją pūtė orą. Mes tai pakartojome kelis kartus kol Benas pradėjo springti vandeniu. Greitai paverčiau jį ant šono.

- Jis gyvas? – išsigandusi paklausė Desteny.

- Vos vos jam reikia į ligoninę. – tariau.

- Nieku gyvu jis gėrė. Jei kas sužinos mums visiems šakis. – paprieštaravo Neitas.

- Ką tada darysim? – paklausė Aja.

- Kajau skambink mamai ji viską sutvarkys. – liepė Arija.

- Tu gal išprotėjai? Jei tėvai sužinos daugiau vienas kito nematysim.

- Mama niekam nesakys. Ji ne tokia, be to jei jai nepasakysim turėsim lavoną, nemanau, kad to norėtum.

- Paduokit mano telefoną jis ant gulto. – liepiau. Žinau, kad mama padės neklausinėdama, bet netryškau noru prašyti jos pagalbos. Surinkau numerį ir paskambinau.

- Klausau. – atsiliepė.

- Labas mama. Aš vakarėlyje su Arija ir kai kas nutiko. Man reikia tavi pagalbos.

- Kas nutiko?

- Reikia, kad atvažiuotum ir atsivežtum Kara.

- Ar visi gyvi? – pasiteiravo.

- Taip, bet jai greit neatvyksi mano draugas gali mirti.

- Važiuoju. Lai niekas nedingsta iš vietos.

- Gerai, laukiam tavęs. – pasakiau ir padėjau ragelį.

- Ką ji sakė? – pasiteiravo Neitas.

- Tuoj atvažiuos ir liepė visiems laukti jos čia.

Mama su teta Kara pasirodė po dešimties minučių. Neįsivaizduoju kaip ji taip greit sugebėjo čia atsidurti, bet džiaugiuosi, kad atvyko. Kara nieko nelaukusi priėjo prie Beno.

- Gerai, pasakokit kas įvyko. – paliepė mama.

- Na mes kvailiojom jis įšoko į baseiną ir neišniro. – išlemeno Aja.

- Galima smulkiau. Kodėl jis nuogas?

- Mes žaidėm tiesą drąsa ir jis turėjo nuogas nušokti nuo tiltelio į baseiną. – dėstė Arija.

- Kara kaip jis? – pasiteiravo mama.

- Na jo plaučiuose vandens nebėra, bet jis susitrenkė galvą. Reikia jį vežti į kliniką turiu padaryti nuotrauką.

- Gerai važiuosim mano mašina. Kajau, neitai įkelkit jį į galą. Ar dar kas nors yra pakankamai blaivas, kad galėtu vairuoti? – piktai paklausė mama.

- Aš, - atsakė Arija.

- Puiku paimk Kajaus mašiną ir važiuokit su mumis. Kajus žino kelią. – mes su neitu priėjome prie Beno ir atsargiai paėmę įkėlėme į mamos mašiną.

- Žinai tu visai kaip mama. Tik dažniausiai iš mirties gniaužtu tekdavo gelbėti ją o ne jos draugus. – leptelėjo Kara.

- Tikiuosi, kad tai pirmas ir paskutinis kartas. – pasakiau ir nuėjau į mašiną.

Arija jau sėdėjo už vairo, o gale buvo merginos. Aš atsisėdau į priekį, o Neitas įsispraudė gale. Arija nuvažiavo paskui mamą, bet greitai pametę ją iš akių.

- Kuo užsiima jūsų mama? – pasiteiravo Desteny.

- Tau geriau nežinot. Tik būkit ramus ji viską sutvarkys.

- Gal tavo mama kokia gangsterė, kad mums nereikia žinot? – juokais paklausė Neitas, bet aš nieko neatsakiau.

- Pasuk čia kairėn. – liepiau Arijai.

- Jei mano tėvai sužinotu tikriausiai daugiau neišeičiau iš namų, o tavo mama tiesiog sutvarko viską. Aš irgi noriu tokios mamos. – skundėsi Neitas.

- Patikėk šaunesnės nei ji nėra. Kitaip nebūčiau leidus jai tekėti už mano tėvo. – rėžė Arija ir sustojo prie klinikos.

- Eime išsiaiškinsim kaip laikosi Benas. – mes užėjom vidun ir laukiamajam radom mama.

Mafijos princesės sugrįžimasWhere stories live. Discover now