22.BÖLÜM: "Şeytan ve Cehennem"

11.6K 889 493
                                    

Multimedya;

3.GÖZ

LİMON.

ALKOL.

Kaşları çatıldı bilinci yavaş yavaş yerine gelirken.

Limon...kolonyası?

Başını biraz oynatırken gözleri hala kapalıydı. Yumuşak bir yerdeydi başı da sırtı da. Bir yatak? En son hatırladığı Alazdı. Tüyleri diken diken olurken neden hala kalkamadığını sorguladı. Korkudan felç mi geçirmişti acaba?

Aklına...Asu geldi. Evet evet, yanlış hatırlamıyordu o da oradaydı. Sonrası?

Sonrası karanlık.

Bir anda sıçrayarak ellerini iki yanına çarpıp uyanırken, Tuna da yüzüne yapışan elle ağzından bir küfür kaçırdı. Ece'nin Tuna'yı görünce iyice açılan iri yeşil gözlerinde dehşet vardı. Nerede olduğuna baktı.

Yalıda kendisi için hazırlanan yatağına sarı pike serilmiş, misafir odasındaydı.

-Kızım kör ediyodun be." Gözünü ovuşturan Tuna'dan, gözüne soktuğu parmağı için özür dilemeyecekti tabii. Kafasını arkasına çevirdi ve gördüğü görüntüyle bir an kalakaldı.

Daha demin başının bulunduğu kısımda, Tuna'nın bacağı vardı. Ne yani, yattığı yumuşak şey yastık değil, genç adamın bacağı mıydı?

-Ben senin dizinde mi uyudum?" Tuna, evet demek için ağzını açacağı sırada cevabı anlayıp yüzüne kızgın bir ifade yerleştirdi Ece. "Senin ne işin var burada ayrıca?"

-Uyanınca panikleyeceğini düşündüm. Haksız da değilmişim. Olmasa mıydım?" Saçlarını düzelterek ayağa kalktı ve yerdeki terlikleri ayağına geçirdi kız.

-Başımda durmak, sana düşmedi." Tuna'ya bir daha bakmadan odadan çıkarken, Tuna sanki söylenenler kendisine söylenmemiş gibi Ece'nin uykuda dağılan sarı saçlarına, şişmiş yüzüne ve o gelene kadar çoktan sağ yanağında çıkmış olan yastık izine gülümsemişti.

Aslında o dizinde yatarken, kendisinin de saçını ve ara ara yüzünü okşadığını söyleyebilirdi ama Ece'nin cinnet geçirme ihtimali onun biraz çekinmesine neden olmuştu.

Kızın arkasından çıkarken, salona giden merdivenleri indi. Genç kız da Aden'in yanına kurulmuşken ve Aden Lina ona Ediz'den öğrendiği binbir türlü kazadan beladan koruma duaları okurken, ellerini göğsünde birleştirip kapıya yaslandı Tuna.

Evi Ece varken daha da güzeldi sanki.

Ona bundan sonra evden çıkma deseler, tüm ailesi burada olduğu sürece çıkmazdı.

-Ye şunu, delirtme beni kız!"

-Yok ben almiyim tey..."

-Ay yoksa sigaranın her türüne karşı mısın? Al bakiim aç ağzını!!" Kızın ağzına zorla sigara böreğini Asu tek seferde soktuğunda, Ece'ye zorla yemek yedirebilecek tek insan olduğu kesinleşmişti.

CANFEZA: "Kraliçeyi Kurtarmak" (THB-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin