14.BÖLÜM-Part 2: "Her Seçim Bir Kaybediş"

9K 814 692
                                    

Bu bölüm,

@sessiznotlar5

@fundaeris

@Carpacamagzinahaaa

@ben_olsam

@Mf_love

@cemrealper

Adlı okurlarıma ithaf edilmiştir. İthafları bölümlere duyulan ilgili yorumlarla yapıyorum genelde çoğu zaman. Bu yüzden rica ediyorum ithaf istemeyin, çünkü hak yemiş gibi hissediyorum. İthaf vermem, gösterilen ilgiye her seferinde "farklı kişiler seçmeye çalışarak" bir karşılık maksadında.Bunu yanlış anlamayın. Hepinizi çok çok öpüyor, zaman ayıran herkesi seviyorum. Keyifli okumalar! 😘😘😘

3.GÖZ

-Çocuk da twerk yapmaya başladı! Hem de profesörün önünde! Alaz..Görmeliydin." Tekrar gülme krizine giren kızın neşesine gülümsedi Alaz.

-Seni bu kadar güldürdüğü için merak ettim." Kızın gülüşü daha sakin bir hal alıp, yüzünde sadece pembelik bırakırken gözü saate takıldı.

-Hii! Benim kalkmam lazım Aden gelecek bir saate!" Hemen ayaklandı ve çantasını omzuna astı. Eline masanın üzerinde duran çilekli milkshakeini alıp, Alaz'ın yanağını öptü. "Görüşürüz!" Cevap beklemeden koşturarak mekandan çıkarken, sırtını oturduğu yere iyice yasladı Alaz. Yüzünde Ece'den kalma bir tebessüm dururken, karşısına oturan kadınla bu gülümseme yerini ciddiyete bıraktı.

-Şirin kız. Yeni hedefin mi?" Kırmızıya bürünen dudaklar midesini bulandırırken, bunu Ece sürdüğünde seksi bulduğu gerçeğiyle yüzleşti.

-Hedefim değil, kaderim." Kadının yüzü bariz bir şekilde düşerken, keyfi de kaçmıştı. Dudak içlerini kemirirken Alaz'ın masanın üzerindeki eline doğru bir hamle yaptı ama genç adam çekmişti elini.

-Beni bu kadar kolay silip atamazsın." Dedi Mehveş kaşlarını çatarak. "Er ya da geç ondan hevesini alacaksın." Mavileri alaya bürünürken çenesiyle kadını işaret etti Alaz.

-Senden aldığım gibi mi?" Kafasını sağa sola gülerek salladığında Mehveş'in lens mavi gözleri dolmuştu. "Bakalım, evlenince hevesimi alacak mıyım..." ağzı şokla açılan kadına zevkten dört köşe olmuş bir halde baktı.

Ece. Yüreğindeki en güzel yan. Ona evlenme teklifi edecekti.

Çünkü sevgili olmalarına rağmen ona dokunabilmiş değildi hala ve Ece'nin hareketlerine bakılırsa kız bedenini sadece bir kişiyle paylaşmak istiyordu ömür boyu. Bunun da evlilikten geçeceğini düşünüyordu Alaz. O kişi, sadece kendisi olmalıydı. Başka bir erkeği düşündükçe delirecek gibi oluyordu.

Ece, kendisine ait kılınması gereken biriydi.

Üstelik kızı kendi soyadına almanın vakti gelmişti. Böylece kıza değen her gözü, o hakkı kendinde bularak oyabilirdi.

-Se..sen...O kızla mı evleneceksin?" Tiz bir kahkaha attı. "Hayatta inanmam!" Omuz silkerek ayağa kalktı genç adam. Kadının dolan gözleri zerre kadar umrunda değildi.

-İnanma. Görürsün Mehveş. Babama selam söyle." Kapıdan çıkan Alaz'ın arkasından protez, bakımlı tırnaklarını avucuna batırdı.

Nasıl çalmıştı bu adamı elleri arasından o sürtük?! Ne yapmıştı da evliliğe ikna etmişti Alaz'ı?

Kendisi hala Yavuz'un yanında çürüyordu. Hırsla çantasını alıp herkesin gözleri üzerindeyken mekandan çıktığında, Ece daha o anda ilk düşmanını kazanmıştı.

CANFEZA: "Kraliçeyi Kurtarmak" (THB-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin