Multimedya; Tuna Devran. Bu satıra Tuna için bir emoji bırakın 👀
ÖZEL BÖLÜM YEDİ: "DAİMA."
Özlemişim #EcTun'u. Mutlaka yorumlamayı, sonuna kadar severseniz yıldızlamayı unutmayın. Keyifli okumalarrr 😘😘😘
3.GÖZ
Devran yalısının hemen bitişiğindeki, bizzat Elvin Duru Devran tarafından tasarlanmış villanın üst katında, merdivenleri çıkınca karşınıza çıkan ilk odada bir kız gülme krizinden kurtulup nefes almakla meşguldü. Ama kurtulduğu kısa aralıklarda, kendini gıdıklayan adam tarafından öpüldüğü için daha da çıkmaza giriyordu nefes konusunda.-Ya...Tuna...Hahahaha..." Tuna, ona aldırmadan dudaklarına art arda öpücükler kondururken,ki bunu bebeklere yapılan "Oh şurdan da." Muhabbetiyle yapması ayrı tuhaftı, Ece parmaklarını onun boynuna sardı. Gülmekten ve öpüşmekten, ikisini birlikte yapmaktan, yüzü kıpkırmızı olmuştu. "Cidden ayıcıksın ya..." kızın dudaklarının tadını çıkardığı için gülümseme halinde olan yüzü, aniden düştü Tuna'nın.
-Kızım sen niye seksi şeyler söyleyemiyosun? Jaguarım, aslanım falan de ayıcık ne ya... Tüm libido yerle bir." ellerini yatağa zorla uzandırdığı kızın iki yanına yaslamıştı. Daha demin kızın dibinden çıkmazken şimdi şınav pozisyonunda bir kol boyu uzakta duruyordu kaşlarını çatmış bir şekilde. Ece, onun boynuna yasladığı parmaklarıyla iyice kendine çekti onu ve o yüz ifadesinin ciddi olmadığını bildiği için gülerek öptü Tuna'yı. Bu kısa öpücüğün ardından sırıtarak yüzüne bakmıştı ki, delikanlı tuhaf bir hırlama sesiyle -ayı olmaya çalışıyordu galiba- kızın boynuna sokuldu ve öpmeye devam etti.
-Ece yarım saati...AAAAA!" Kapıyı açan Aden, ikisini bu kadar yakın görmeyi kaldıramamış gibi gözlerini kapatmış, sanki bebeklerin gözleri karnından çıkacakmış gibi karnına da elini koymuştu. "Ay çok özür dilerim!" O muhteşem anı bozmuştu ve göğsünden ittiren Ece yüzünden doğrulmak zorunda kalan Tuna yastığını alıp acıtmayacak şekilde fırlattı Aden'e.
Hamile diye böyle atmıştı, eğer hamile olmasa Aden o yastıkla alt kata uçmuştu bile! Başına çarpan hafif şiddetli yastık yüzüne onları görmemek için siper ettiği elinin alnına çarpmasına neden olurken, dik dik üçüzüne baktı kız.
-Ya ne diye atıyorsun yastık?! Bilerek mi girdim?" Ece, utançla köşeye çekilip saçlarını Tuna'nın boy aynasına bakarak düzeltirken, genç adam da kaşlarını çatarak kardeşine bakmaya devam etti.
-Asıl soru NİYE GİRDİN LAN?!" Lina ağzını açtığında işaret parmağını kaldırdı susması için. "Ayrıca ben nişanlı bir herifim. Öyle zırt pırt girme artık! Ne yaziyim kapıya, dikkat oda sahibi öpüşebilir mi yaziyim?!" Ece yanına gelip omzuna patlattığında, Aden de gözlerini devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANFEZA: "Kraliçeyi Kurtarmak" (THB-2)
RomanceDeli dolu, öfkeli, ihtiraslı, kuralsız, korumacı. Tuna DEVRAN. Naif, kırılgan, sessiz, güçlü. Yıllarca taşıdığı aşkın yüküyle, yorulmuş bir kız. Ece ÇETİN. Tuna, hayatını son derece hızlı ve dolu geçiren, sevgilisiyle gününü gün eden bir genç ad...