3.GÖZ
1 YIL SONRA
-Ben de sizi özledim güzelim..." Aden, facetime yaptığı kıza öpücük attı. En yakın arkadaşını kanlı canlı görmek için Barcelona'ya kadar gitmişti ama Ece, Alazla beraber Amerika'ya döndüğünü söyleyince çok üzülmüştü. 1 senedir görüşemiyorlardı.
Evet, evlenen kadınlar yeni hayatlarına alışırken bekar kız arkadaşları eskisine nazaran biraz geride kalırdı ve...
Hadi ama! Aden Lina, tam bir sevgi delisiydi. Ece'yi çok özlemişti. 1 sene! Dile kolay 1 senedir sarılmıyorlardı.
-Babamlar da çağırıp duruyor. İlk 3 ay balayı diye atlattı, sonra da bizi geri plana attı diye azıcık tripli sana. Vallahi Aras'ın düğününe bile gelmedin! Ailecek sana kırgınız! Benim düğünüm olduğunda da gelmezsen, yeminle Ediz'i hem damat hem de nedimem yapacağım!" Onun söyledikleriyle neşesini buldu Ece. Kahkaha atarken, yeşil gözleri saate ilişti.
-Tamam tamam kızma! Düğününü kaçırmam Aden'im, ben şimdi kapatıyorum. Alaz'ın toplantısı vardı, ona katılacağız. Sana yazarım yarın tamam mı?" Sıkıntıyla iç çekti arkadaşı.
-Tamam. Ama kendine dikkat et olur mu? Ay Ece, bu Ediz de mankenlik teklifi alıp duruyor. Korkuyorum valla!" Kıkırdadı Ece. Ediz, dünya ortadan ikiye bölünse Aden'den ayrılmazdı.
-Olmaz bir şey! Delirmesene kızım. Ediz'den bahsediyoruz, hayatımda gördüğüm en aklı başında insanlardan." İç çekti Lina pembe çarşaflı yatağına sırtüstü uzanırken.
-Benim aklımı başımdan alıyor o aklı başında insan ama..." onun bu Hülya Koçyiğit hallerine gülerken, telefonunu şarja taktı Ece.
-Anlaşıldı. Sen yine aşka geldin...Kapatıyorum ben, kendine iyi bak güzellik." Öpücük attı Aden'e. Hemen karşılık da almıştı tabii.
-Sen de Ece'm...Özletme daha, çık gel. O Alaz'ı tokalicem valla hee! Hadi kapattım baay!" Telefonu kapattıklarında Alaz oturduğu koltuktan kalktı, kızın yanına gelerek, aynada kendisini inceleyen Ece'ye baktı.
-Süreni fark etmen iyi oldu." Dedi ciddi bir şekilde. Alayla ekledi. "Onlara olan bağlılığın beni benden alıyor."
İlk tehdidi buydu Alaz'ın.
Eğer bu odadan çıkarsan,
Aden ölür.
İlk fedakalığını Aden için yapmıştı Ece. Bedenini Alaz'a bir kez daha sunarak.
Sonraki tüm fedakarlıkları, hayatta olan sevdikleri düşünülürse, her şeye rağmen değerdi. Sevdikleri bilseler de bilmeseler de, her bir nefesleri için bedel öderdi Ece.
-Kes sesini." Omzuna dokunan elin boşta kalması için geri çekildi kız. Alaz, ona psikolojik olarak öyle bir baskı uyguluyordu ki cinsel anlamda yaşadığı acı hiçbir şekilde bu baskının daha üstüne çıkamazdı. Ne arkadaşlarıyla görüşüyor, ne ona sormadan biriyle konuşabiliyordu. İzinsiz, daha doğrusu Alazsız, çıkması yasaktı.
Okulu bile bıraktığını söylemişti, işin aslı bıraktırmıştı adam zorla. Alaz olmadığı zamanlarda başına dikilen 4 koruma onu anca tuvalete salıyordu.
Öğrendiği ilk gerçek vardı bir de.
Zamanında Alaz'ın, üvey annesi Mehveşle cinsel birliktelik yaşadığı.
Bunu öğrendiği ilk anda, Yavuz'a söyleyecekti Ece ama bu hamlesi kardeşiyle tehdit edilmesi üzerine engellenmişti. Alaz inanmıyorsa kardeşini arayıp, nerede olduğunu sorabileceğini söylediğinde Berke'yi aramış; söylediği yerin, Alaz'ın silahlı adamının bulunduğu yer olduğunu fark edince sessiz kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANFEZA: "Kraliçeyi Kurtarmak" (THB-2)
RomanceDeli dolu, öfkeli, ihtiraslı, kuralsız, korumacı. Tuna DEVRAN. Naif, kırılgan, sessiz, güçlü. Yıllarca taşıdığı aşkın yüküyle, yorulmuş bir kız. Ece ÇETİN. Tuna, hayatını son derece hızlı ve dolu geçiren, sevgilisiyle gününü gün eden bir genç ad...