פרק 1

9.9K 382 231
                                    


עאעאעאעאעאאאא פרק ראשון! איך אני מתרגשת לפתוח בדרך חדשה ולפתוח את הסיפור הזה!

אמאלה זה עדיין כל כך טרי וזה כל כך מרגש!
אני ממש מקווה שתאהבו אותו ותהנו מהפרק הזה!

אז אני לא רוצה לחפור יותר מידי כי אני מתה כבר לשמוע מה דעתכן,
אז!!!!!

אל הפרקקקקק👇👇❤️❤️

~~

נוֺעה

״טוב, כינסתי אתכם פה..״ באתי לומר אך גיא מהר מאוד השתיק אותי, ״כדי לבשר לנו שוב שגם החודש אין לך כסף בשביל לשלם שכר דירה?״ הוא אמר כשהוא משלב את ידיו ומסתכל עליי במבט מיואש.

״למה זה מרגיש שזה צפוי מראש?״ הסתכלתי עליו ועל ליר בתהייה.

אז, תנו לי להסביר לכם לרגע את המצב.

אני גרה בדירת שותפים עם ליר וגיא.

יום אחד הייתי בבית הקפה שנמצא מול לבניין, כשהסתכלתי החוצה מהחלון ראיתי את הדבר הכי מושלם שקיים עלי האדמות. הוא היה גבוה, צבע שיערו שטני, עיניים ירוקות, זיפים בהירים על כל פניו, הוא לבש גופייה, היה נראה שהוא בדיוק חזר מריצה ובכך חשף בפניי את השרירים שלו.

אפשר לקרוא לזה התאהבות ממבט ראשון.
אני לא יכולה להסביר אפילו את ההתרגשות שהייתה בתוכי, הבטן שלי התהפכה, הלב שלי החסיר פעימה והדבר היחיד שרציתי הוא שהדבר הסקסי והמושלם הזה יהיה שלי.

אני זוכרת שמיד יצאתי מבית הקפה ועקבתי אחריו, מבלי שהוא שם לב, לאיזו קומה הוא עולה. הוא עלה לקומה השביעית בבניין ונכנס לדירה מספר 26.

הסתכלתי מיד על הדירה שממול, ואני באמת חושבת שהייתה פה מן התערבות אלוהית משום שעל דלת הדירה היה כתוב-

דרוש שותף לדירה עקב עזיבת שותף.
לפרטים להתקשר

מבלי מחשבות נוספות, דפקתי בדלת במהירות וחיכיתי שיפתחו. כעבור מספר שניות הדלת נפתחה והתגלה בפניי בחור גבוה, נאה, אך לא באמת יכולתי לייחס חשיבות ליופיו של הבחור אחרי שראיתי את הדבר הכי יפה בעולם, אך הוא היה נראה נחמד ולא מזיק, והבחור התגלה בשם גיא.

מתחת לאףWhere stories live. Discover now