אז עצרתי בקטע מאוד מאוד מותח את הפרק האחרון, אז בלי יותר מידי דיבורים, בואו נחזור אל נועה וליר שלנו!~~
נוֺעה
האם באמת המילים אל תפסיק יצאו מפי כרגע?
לא פלא שליר מיד הפסיק את הנשיקה והסתכל עליי במבט המופתע הזה.
מה אני מנסה להרוג אותו? לא יודעת מה הוא מרגיש אליי מבחינה מינית, אבל כל גבר שמתמזמזים איתו בצורה הזאת ואומרים לו פתאום לא להפסיק, גורם לו להשתגע ולרצות לקרוע את הבגדים מהבחורה שאיתה הוא נמצא באותו הרגע.
בשלב הזה בדיוק עצרתי את העניינים עם עומרי כי אמרתי לעצמי שאני לא אתן לעצמי לעבור לשלב הבא כל כך מהר מבלי לדעת בוודאות שזה הדבר הנכון עבורי לעשות. הנה תראו, עצרתי את עצמי כשהייתי עם עומרי, ובסופו של דבר זה התגלה כדבר הכי טוב שעשיתי בזמן האחרון.
נכון שהפעם בשונה מעומרי, אני מתחילה להרגיש שאני הולכת במסלול הנכון, אבל האם אני כבר מרגישה מספיק בטוחה בו?
אני חושבת שעליי מהר מאוד להתעשת על עצמי ולא לתת לעצמי כל כך מהר להיסחף עם ליר.
אני לא יודעת איך הוא עשה את זה, אבל זאת ללא ספק הייתה הנשיקה הטובה ביותר בחיים שלי. נשאבתי לתוך הרגע הזה שיצרנו לעצמנו, הכל הרגיש כה נעים, כה רך, כה טוב, כה... נכון.
זה הרגיש נכון.
בפעם הראשונה בחיים שלי הרגשתי שאני רגועה, שאני יכולה לשחרר את כולי ולתת את עצמי לליר, לתת את כל כולי עם תחושה שמה שנתתי - יחזור אליי ואפילו יחזור אלי בצורה מחודשת וטובה יותר.
אני לא יכולה להסביר את זה אפילו, את איך שאני מרגישה כרגע. אני מרגישה בהיי, אני מרגישה.. מאוהבת? האם זאת המילה המתאימה?
אני מפחדת שזה מהיר מידי, אני מפחדת שאולי זה לא אמיתי. אין מצב שדבר כה טוב יהיה אמיתי בחיים שלי. חייב להיות כאן קאץ', חייב להיות פה איזשהו פאק שעוד רגע יגיע ויהרוס את הכל.
"נועה, את בטוחה? זה מהיר מידי. אני לא רוצה שניסחף ונגזים." ליר מיד הזרז לבטל את האמירה שלי. ראיתי על הפרצוף שלו שהוא מתקשה לומר את זה אבל עם זאת הוא מכבד אותי והוא לא מחסיר מלהוכיח את זה כל פעם מחדש.
אוי, כמה טעויות אני עושה. מה הבעיה שלי רגע לעצור ובאמת לחשוב כמו שצריך? עד כדי כך נסחפתי ברגע עם ליר שלא יכולתי לעצור את עצמי?
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...