הבטחתי שלא יקח הרבה זמן עד לפרק הבא!!!אז בלי הרבה מילים וחפירות, בוא נלך לפרק!!!!
ובואו נחזור קצת לליר(:
~~
ליר
שמונה חודשים לפני
נועה.
מסתבר שלא רק השם שלך חמוד, אלא שגם את נראית טוב.
השיער החום הגלי שלך שמגיע עד הפופיק שלך, העיניים החומות המיוחדות שלך.את כולך מיוחדת.
וגם הקול שלך.
הקול שלך נשי כזה, יש בו קצת חספוס שהופך אותו לסקסי, שגורם לי לרצות להאזין לך כל היום, ועם זאת גם טיפה גבוה שהופך אותו לחמוד שבא רק לאכול אותך כל היום.וההתנהגות שלך.
אמנם נראה שאת קצת משוגעת, עם הריקוד המטורף והמוזיקה בקולי קולות שרק ברגע שבה כף רגלי דרכה בבית הרגשתי שהוא נפרץ על ידי להקת רוק, וזאת הייתה הדרך שבה פגשתי בך לראשונה.
מיד הרגשת נבוכה והסמקת כולך, וישר חשבתי שאת כזאת מתוקה שאת ככה התביישת.אך מהר מאוד עצרת את המוזיקה וניגשת אליי והצגת את עצמך, הופתעתי מהנימוסים שלך.
לקחתי את ידך ונשקתי לה.
אני בדרך כלל לא טיפוס שכזה, אבל הנימוסים שלך גרמו לי להתנהג כמו ג'נטלמן אמיתי שפוגש איזו ליידי ונושק את ידה.את הרמת אליי את מבטך, אם העיניים שלך נראו לי מיוחדות לפני, עכשיו הן אפילו יותר.
הרגשתי שאני ממש מעופף לרגע.אם הייתי צריך לנחש, רוב הסיכויים שהייתי חושב שאת אולי סנובית, אך לפני שהמחשבה הזאת עוברת בראש את בשנייה מעיפה אותה.
הצגתי את עצמי בפנייך ואת מיד חייכת אלי.
החיוך שלך, אם חשבתי שהפנים שלך יפות, החיוך שלך אפילו עוד יותר יפה.שאלתי אותך אם העברת כבר את כל הדברים שלך והנהנת בחיוב, שאלתי אותך אם את צריכה עזרה בלסדר וענית בשלילה, שאלתי אותך אם את צריכה עוד משהו, כי רציתי לעזור לך.
האמת, פשוט רציתי להרשים אותך.ולא, לא הייתי נחמד כי הבטחתי לגיא שאני אהיה אלייך נחמד.
נשארתי כבר חסר מילים, רציתי להמשיך לדבר איתך אבל אני לא טוב בזה במיוחד, אני לא בן אדם שמדבר הרבה או חברותי במיוחד.
יש לי כמה חברים קרובים בלבד, אבל אני לא בדיוק מהסוג שמתחבר לאנשים חדשים.
את המשכת להסתכל עליי, בטח מחכה שאני אמשיך בשיחה.
תאמיני לי, שגם אני רציתי, אבל לא ידעתי מה לומר ובמיוחד העדפתי לא לומר משהו סתמי כדי לא לצאת אידיוט.אמרתי לך שאני נכנס להתקלח, את הנהנת וחייכת אלי.
המשכתי להסתכל עלייך עוד מספר שניות, בטוח הייתי נראה כמו איזה סוטה או משהו, אבל לא יכולתי להוריד ממך את העיניים פשוט.
כשקלטתי שאני בוהה, חייכתי חיוך נבוך והלכתי למקלחת.
נועה, שמחתי לפגוש אותך סוף סוף.
עכשיו אני רוצה להכיר אותך לעומק.
~~
אז הנה המפגש הראשוני בין ליר לנועה!
ליר החמוד נבוך שכזה, אבל מסתבר שגם נועה.
הם יצליחו להתחבר? אם ליר ינסה להשתחרר קצת כמובן...
מקווה להמון תגובות, הצבעות והרבה אהבה!!!!
בקרוב יעלה פרק חדש, תודה רבה על כל ההצבעות והתגובות עד כה! אוהבת המון❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...