מה אם יש 2 פרקים ברצף של ליר, לא יהיו גם שני פרקים ברצף של נועה????אז הנה לכן, עוד קצת מנועה, המשך מהערב הרומנטי שלה ושל עומרי😊
אני מבולבל - עדן חסון
~~
נוֺעה
עומרי נסע כמו מטורף, אני בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה.
אני חושבת שהוא אפילו עבר בכמה רמזורים אדומים כדי למהר להגיע לביתו ושם להמשיך בדיוק איפה שהפסקנו.כשהגענו, הוא החנה את האוטו ויצאנו ממנו כשהוא ממשיך לנשק אותי, בשפתיים, בצוואר, בכל מקום בפלג גוף עליון מהכתפיים ומעלה.
נכנסו ללובי הבניין, שם הוא רק אחז בכף ידי ונשך את שפתו, בעודו לא מוריד ממני את המבט. הגענו למעלית, נכנסנו אליה ולחצתי על מספר הקומה שלנו ומיד כשדלתות המעלית נסגרו, אפילו לא עברה שנייה, הוא נצמד אליי, גבי הכה בדופן המעלית בזמן שהוא מלטף את זרועותיי, את צווארי ומזיז את ראשי כדי שיוכל לנשק את השקע שבין הצוואר לכתף.
משאיר חותם של נשיקות וגורם לי להוציא קולות שאני בטוחה שהוא נהנה לשמוע.הגענו לקומה שלנו והתקדמנו לעבר דלת הכניסה לביתו כאשר אני הולכת אחורה והוא זה שמוביל אותנו, כי שפתיו עדיין צמודות לשלי ואינן מפסיקות אפילו לשנייה אחת.
הוא פתח את הדלת עם המפתח כשאני מוצמדת לדלת והוא ממשיך לנשק את צווארי וכשהדלת נפתחה הסתובבנו והוא הרים אותי כך כשרגלי ליפפו אותו וידיי מחבקות את ראשו.
הגענו לחדר שלו, הוא השכיב אותי על המיטה, רכן כלפיי ונישק אותי עוד כמה נשיקות קלילות ואז התנתק ממני, גורם לי לאנחה קלה כי כל מה שאני רוצה וצריכה זה להרגיש אותו עוד כרגע.
הוא נעמד ואז הוריד את נעליי, לאחר מכן גם את שלו ואז חזר שוב וכרך מעליי, ממשיך בגל הנשיקות שלא מפסיק לזרום.
הרגשתי שאני בהיי,
הרגשתי שאני באופוריה,
הרגשתי שאני על ענן בשמיים, מרחפת וממש אבל ממש לא רוצה לנחות.
אני אפילו שוקלת לעבור לגור בענן הזה,
טוב פה, נעים פה,
מושלם פה.
בדיוק כל מה שרציתי במשך כל הזמן הזה.
והנה, הוא סוף סוף קרה.המשיכה המינית שלנו הורגשה כבר יותר מידי זמן והנה עכשיו היא מתפרצת והיא מתפרצת בסערה ענקית חסרת בושה.
״וואו.״ פלטתי, כשהוא הזיז את שיערי לאחור ונישק אותי בצווארי. ההתלהבות שלי רק גרמה לו להידלק יותר ולרצות עוד ולכן הוא המשיך.
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...