אני יודעת שבטח בא לכן שאני אחפור לכן כאן כמו תמיד,
אבל הפעם אני מתנצלת, הפרק הזה לא שווה דיחוי.אז תהנו!
ומודיעה מראש - אני מצפה להמון תגובות על הפרק הזה!~~
נוֺעה
מספר שעות קודם לכן
שכבתי על המיטה בדאון רציני. הרגשתי מטומטמת, הרגשתי מגעילה והרגשתי שאני משחקת בלב של ליר. יכולתי לראות על הפנים שלו כמה שהוא מבואס, כמה שהוא מופתע וכמה שהוא לא רוצה בזה.
אבל איך אני יכולה להאשים אותו? הוא רצה אותי במשך שנה שלמה, ועד שסוף סוף הוא גילה לי את זה אז אני נותנת לו הזדמנות אבל בתנאי שילחם נגד עומרי?
מה נסגר איתי? אני באמת עשיתי את זה?
חשבתי שזה רעיון טוב, אפילו התעלמתי מכל האזהרות של מתן לפני כשאמר לי שזה רעיון גרוע ושאני לא אשחק בשני בחורים. אבל הייתי בטוחה שזה לא כזה נורא ושזה לא ביג דיל.
אבל המציאות הכתה בי על ידי סטירה חזקה לפנים כשהבנתי את ההשלכות של הרעיון הזה. ואיך כמובן יכולתי להבין אותן טוב יותר מאשר לראות את הפרצוף של ליר כשהצעתי לו את הרעיון?
וכמובן שאני עד עכשיו בהלם מזה שהוא הסכים. אני חושבת שזאת הפעם הראשונה שאני עד כדי כך הבנתי שליר באמת אוהב אותי ויעשה הכל בשביל להיות איתי. אני לא צריכה ממנו שום הוכחות, אני לא צריכה שהוא יפעל בשביל להראות לי שהוא אוהב אותי, הספיק לי שהוא רק אמר לי את המשפט הקצר שהוא אמר בשביל להבין שהוא באמת בעניין שלי.
האם אני עד כדי כך עיוורת שבחרתי לתת לעומרי הזדמנות נוספת? הרי זה ברור שהבחור מאוהב בשירה. זה שאני מצאתי חן בעיניו וגרמתי לו קצת להשתחרר משירה, עדיין לא אומר שהוא ישים אותי בחירה ראשונה תמיד. וחוץ מזה, אם אני באמת אלך על עומרי, אני אתהה לנצח אם הוא עדיין חושב על שירה.
מה נסגר איתי? מה יש בעומרי שעיוות לי את המחשבות?
האם אני נפלתי כל כך חזק בשבילו?
וגם מה יש בינינו שהוא כזה עצום שאני לא מצליחה להשתחרר ממנו?אבל מצד שני, גם ראיתי כמה הוא דאג לי אחרי שברחתי, הוא שולח לי הודעות, מבקש לראות אותי ולדבר איתי, אני יודעת שאני כן עושה לו משהו, וזה מה שמטריף אותי. כי אני יודעת שכן יש לו עניין בי והשאלה אם הוא מוכן להשאיר את שירה מאחור מהדהדת לי בראש ונותנת לי תקווה שהוא מוכן לפתוח דף חדש לגמרי.
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...