אני יודעת שהפרק הקודם מאוד עיצבן אתכן עם ההחלטה של נועה.מעניין איך סוף הפרק הזה יגרום לכן להרגיש.
אז אני לא אחפור יותר, כי אני מתה כבר שתקראו אותו!
👇👇
~~
ליר
חניתי בחנייה ליד המכונית של נועה, שמחתי לראות שהיא אכן נסעה הביתה, לדירה שלנו, ולא ברחה לעוד מקום. אני באמת לא הייתי יודע מה לעשות אם הייתי מגלה שהיא שוב פעם נעלמה, הספיק לי לילה אחד בשביל להבין שהבחורה הזאת מסוגלת למוטט אותי בשנייה.
יצאתי מהמכונית והתקדמתי לעבר הלובי של הבניין, כל צעד נעשה באיטיות רבה. עכשיו אני יודע שנועה בבית, אז אין לי מה להיות בלחץ למצוא אותה או לבדוק מה קורה איתה; מאחר ואני יודע טוב מאוד מה קורה איתה. היא מבולבלת בטח, עדיין.
עכשיו שהיא יודעת לגבי הרגשות שלי, אני לא מצפה ממנה כמובן להשיב לי באותה הצורה, כי זה לא מה שקורה וזה אפילו לא ריאלי להתאהב בבן אדם כה מהר. אני רק מקווה שאולי עכשיו, כשהיא יודעת איך אני מרגיש כלפיה, היא אולי תראה אותי באור אחר או שאולי תרצה אפילו, לא יודע, לנסות.
ואם היא לא מעוניינת אפילו לנסות, שתשחרר אותי.
אני במשך שנה שלמה מאוהב בבחורה הזאת, דוחה לחלוטין כל אישה אחרת שמנסה בקרבתי, והכל כי אני לא מסוגל לדמיין את עצמי עם מישהי שהיא לא היא.
מישהי שהיא לא נועה.
וזה מוזר, אנחנו אף פעם לא היינו ביחד או אף פעם לא יצא לנו לצאת או לפלרטט אחד עם השנייה או כל דבר שמרמז אפילו מעט על קשר בין שנינו, אבל בכל זאת, את השנה האחרונה העברתי באהבה בלתי מובנת כלפיה שהיא מורגשת בכל נים ובכל נשימה.
נכנסתי לדירה, לא מופתע מכך שאני לא רואה אותה בסלון או במטבח או במקום ציבורי נקרא לזה בדירתנו הצנועה. גיא ישב בסלון, כך שיכולתי לתאר לעצמי שנועה ומתן בטח כבר בשיחת נפש והם לא הולכים לצאת משם בזמן הקרוב.
משום מה, גם לא רציתי שהיא תצא. רציתי שבאמת יהיה לה זמן לחשוב, זמן להבין מה עליה לעשות, ומההיכרות שלי איתה, אני די בטוח שהיא תעשה את הדבר הנכון עבורה.
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...