אני לא רוצה לחפור כי לא היה הרבה זמן פרק! (תאשימו את הצבא)אז בלי דיבורים נוספים, קבלו את ליר שלנו.
~~
ליר
חמישה חודשים לפני
מאז השיחה שהייתה לי עם גיא הוא התרחק ממני, אני לא יכול להבין למה. אחרי שהודיתי באיך שאני מרגיש כלפי נועה, הוא הסתכל עליי בהלם, שתק ויצא מהחדר.
אני לא מבין את ההתנהגות שלו אבל נתתי לו את הזמן שהוא צריך. אולי הוא צריך רגע לעכל את מה שקורה, למרות שאני לא מבין בדיוק מה יש לו לעכל, אני זה שהייתי צריך להתמודד עם הרגשות האלו ועדיין מתמודד איתם.
אבל מה שכן, אני לא יכול להעביר לסדר היום את ההתחמקויות שלו ממני ואני הולך לרדת לשורש הבעיה ולהבין מה קרה.
גיא ונועה מאוד קרובים, הם מדברים על כל נושא שבעולם בערך. אני יודע שגיא מכיר את נועה יותר ממני, ואני חושב שהוא גם יודע את הסיבה האמיתית למעבר שלה לגור כאן יחד איתנו.
חיכיתי שגיא יחזור מהעבודה, נועה כבר בלימודים, ככה שזה זמן מצוין לשיחת גברים ללא הפרעות.
חיכיתי לו בסלון, ישבתי על הספה עד שיגיע. זאת בדרך כלל השעה שבה הוא חוזר הביתה, לכן כבר חיכיתי כדי שישר אוכל לתפוס אותו.
כעבור זמן קצר הוא נכנס הביתה, הניח את התיק שלו על השולחן שליד הכניסה ואז ניגש למטבח למזוג לעצמו כוס מים.
"היי." אמרתי כשהוא שולח אליי את מבטו ולאחר מכן ממשיך במזיגת המים. פחות או יותר מתעלם מקיומי.
״איך עבר היום?" שאלתי כשהתיישבתי על אחד הכיסאות שבמטבח.
״מתיש, איך שלך? לא עובד?" הוא שאל ואני הנדתי את ראשי לשלילה.
״הוא סגור היום בשביל שיפוצים." הסברתי והוא הנהן כאות-הבנה.
״טוב אני הולך להתקלח." הוא אמר והלך לכיוון המקלחת, אך עצרתי בעדו-
״חכה רגע, אני צריך לדבר איתך." אמרתי והוא הסתובב על עקבותיו והתקרב אליי חזרה.
״אני מקשיב." הוא אמר, כאילו חיכה לשיחה הזאת וידע שזה יבוא ממני מתישהו. אנחנו לא רגילים לא לדבר חוץ משיחות חולין קצרות, זה מוזר מידי. אנחנו יותר מידי קרובים בשביל זה.
מה שכן, אני באמת לא מצליח להבין את ההתנהגות שלו בימים האחרונים. למה זה כל כך הרגיז אותו שהודיתי ברגשותיי כלפי נועה?
״אני רוצה שתסביר לי למה מהשיחה האחרונה שלנו אתה מתחמק ממני." אמרתי בקול רציני.
״אני לא יודע על מה..." הוא בא לומר אך קטעתי אותו-
"תקשיב לי טוב, אתה הולך עכשיו לומר את כל האמת. אל תתרץ לי עכשיו כי זה רק יעצבן אותי יותר." שילבתי את ידיי והרגשתי שאני מתעצבן.
״ליר, אני פשוט לא רוצה לדבר על זה." הוא אמר ובא ללכת.
ממה הוא מתחמק כל כך? למה הוא לא רוצה לספר לי? מה הוא יודע שאני לא?"תדבר." אמרתי, עקשני. מנסה להרגיע את העצבים שלי שמאיימים להתפרץ.
״אין לי דרך פשוטה יותר לומר את זה, אבל פשוט תפסיק לאהוב את נועה." הוא אמר, כאילו זה כל כך פשוט ככה להפסיק לאהוב בן אדם.
״למה?" רציתי לדעת את הסיבה. מה זה משנה לו כבר? ממתי זה משנה לו עם מי אני יוצא?
״כי היא רוצה מישהו אחר." הוא אמר ואני נשבע שיכולתי להרגיש את הלב שלי מתנפץ.
היא אוהבת מישהו אחר? עם מי היא כבר הספיקה להיות? לא זכור לי אף שיחה על מישהו שהיא רוצה או מישהו שהיא נפגשה איתו.
או שאולי אני לא יודע על זה?״את מי?" שאלתי.
רק שזה לא יהיה אותו.
״עזוב." הוא אמר והסתובב.
״את מי היא רוצה?" שאלתי בכוח.
אני רוצה לדעת את מי האישה שאני אוהב, אוהבת.
״את עומרי." הוא אמר והלך מהר כדי לא לראות את תגובתי.
~~
למה גיא כל כך התעקש לא לספר לליר שנועה בעצם בקטע של עומרי?
והאם ליר התכוון ברק שזה לא יהיה הוא לעומרי?
שיהיה שבוע מהיר ומהמם לכולן! אוהבת❤️❤️
מצפה להמון תגובות, הצבעות והרבה אהבההההה
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...