העניינים מתחילים להתחמם ללא ספק,
השארנו את גיא ומתן בסיטואציה מאוד מותחת.
הגיע הזמן לבדוק מה קורה איתם לא ככה?אבל בואו נחזור לנועה שלנו, לפרק לוהט ומרתיח במיוחד!
~~
נוֺעה
ישבתי בחדרי כשלפתע שמעתי את דלת הבית נפתחת.
יצאתי מהר לסלון וראיתי את גיא ומתן כשגיא שותק ונראה מובך כולו כשמתן נראה שמח במיוחד, עיניו זהרו וחיוך מסתתר הורגש על פניו.״היי, מה קורה?״ ניסיתי לשבור את המתח שהורגש כה חזק באוויר. לא יודעת מה קרה בין שני אלה אבל בוודאות קרה משהו מעניין.
״מעולה,״ מתן ענה ראשון, בזריזות, הוא בהחלט עירני ואני בהחלט רוצה להבין מה קרה שם.
״אני הולך לשירותים, נתראה עוד חמש עד ארבעים וחמש דקות.״ מתן ציין בדרכו לכיוון השירותים כשאני וגיא מתאפקים לא לצחוק. אוי מתן הזה, לא מחסיר בפרטים.
כשמתן הלך הסתכלתי על פניו וניסיתי להבין מה הולך פה, הוא עשה לי סימן של נשיקה וכל הגוף שלי נרעד כולו מרוב התרגשות.
יכול להיות שהם זוג?
אם כן, למה גיא נראה כל כך בהלם?״טוב אז מסתבר שיש לנו קצת זמן,״ גיחכתי והוא צחק.
״עכשיו אתה רוצה לספר לי מה היה?״ שאלתי והתיישבתי על הכיסא שליד השולחן.
גיא הרים אליי את מבטו, מבט שרואים בו קצת פחד, קצת תסכול, קצת התרגשות, מבט שמכיל קצת מכל דבר.
לאחר מכן הניח את ידיו על השולחן וטמן את ראשו בתוכן.״מה קרה?״ שאלתי וליטפתי את ראשו. קולי יצא רך ומלטף, ניסיתי להרגיע אותו, להראות לו שהוא במקום בטוח ומוגן ושהוא יכול לשפוך את כל אשר על ליבו.
״אני מבולבל, ממש.״ הוא אמר וצמצם את עיניו בחוזקה, ואני הרמתי את ראשו בעדינות כדי שאוכל להסתכל עליו ועל הבעות פניו.
״בא לך לספר לי?״ חייכתי אליו, מנסה להראות לו שאין לו מה לדאוג.
״אני לא יודע מה אני. הערב הרגיש כזה נפלא, הכל זרם מעולה. הוא הודה בפניי על זה שהוא בעניין שלי, ולהגיד לך את האמת, כל הגוף שלי קפא במקומו. לא ידעתי מה להגיד.״ הוא סיפר.
״מה הרגשת שהוא אמר את זה?״ שאלתי.
״שזה מוזר, אבל מוזר טוב.״ הוא הסביר ואני לא יכולתי שלא לחייך.
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...