פרק 24

3K 245 67
                                    



ואו קודם כל הגעתן ליעד בטיל!!! אתן פשוט מדהימות איזה כיף זה לראות את זה!!

אז אחרי הפרק שעבר, שבו לא נרגענו לשנייה,
בואו נמשיך עם הוויב הזה אל הפרק.

אתן כבר תבינו למה אני מתכוונת.

תהנו❤️

~~

ליר

חודשיים לפני

נכנסתי לדירתו של עומרי יחד עם דידי, אחרי שסיימתי את הטיול שלי איתה.

היא כזאת כלבה מתוקה ומקסימה, פשוט לא מתאים לה בעלים בן זונה כמוהו.
היא צריכה להיות אצלי, לא אצל עומרי.
הלוואי האמת, רק אם היה לי יותר זמן לגדל כלב.

הלוואי והייתי יכול כל היום לעבוד עם בעלי חיים, הלוואי ולא היה לי את החברה של אבא על הראש שאני צריך לרשת אותה במקום שהוא פשוט ימכור אותה או משהו.

נדל״ן זה פשוט לא התחום שלי, זה לא מעניין אותי.
להיות וטרינר, זה החלום.

ירדתי על ברכיי בשביל להוריד מדידי את הרצועה, כשדלת הבית נפתחה.

״הא ליר, זה רק אתה.״ להפתעתי הרבה עומרי נגלה בפניי, הסתכלתי עליו ואז הורדתי את עיניי ממנו.

ממש לא מעוניין לראות את הגוש זין הזה.

״לא ידעתי שאתה בבית.״ השבתי באדישות ואכזבה, ושחררתי מדידי את החגורה שלה.

״כן, בדיוק השנייה חזרתי. מה שלום היפה שלי?״ הוא כרע על ברכיו כשדידי קפצה עליו. היא כזאת כלבה חברותית ומקסימה.

הסתובבתי על עקבותיי ובאתי לצאת מהדירה, כמובן גם מבלי לומר ביי או כל דבר אחר.
לא מגיע לו בכלל שאני אתייחס אליו.

הדבר היחיד שעבר לי בראש זה לצאת מהדירה הזאת כמה שיותר מהר לפני שהגוף שלי יגיב.

״נו ליר בחייאת, אתה עדיין כועס עליי?״ הוא שילב את ידיו, עדיין שומר על מרחק ממני ומפחד להתקרב. כמו שצריך, כדאי לו גם לא לנסות להתקרב.

הסתכלתי עליו במבט מאיים ומתעב, ״אתה אפילו לא שווה את הכעס שלי.״ אמרתי והתקדמתי לעבר הדלת כששמעתי צעדים מתקרבים אליי.

״נו ליר זה כבר היה לפני כל כך הרבה זמן, אתה לא צריך לערב את זה ביני ובינך.״ הוא תפס בידי ואני מהר שיחררתי את אחיזתו והצמדתי את ידי לגופי והסתכלתי עליו במבט של ׳לך אחורה׳ והוא עשה זאת עם מבט מבוהל על הפנים.

הוא באמת חושב לעצמו שאם הוא פשוט יבקש ממני לשחרר מזה, זה יקרה? הוא חושב שזה כל כך פשוט?
אם הוא באמת חושב שאני יכול פשוט לשכוח מהכל ולהיות הבסט-פרינד שלו, אז הוא טועה ובגדול.

בחיי שאני אפילו לא מבין איך המוח של האידיוט הזה עובד, איך לעזאזל הוא באמת חושב שאני אסכים לזה?

״נכון, אני לא צריך. אני חייב. אני אפילו לא יכול להסתכל עלייך, אתה דוחה אותי. אתה מהאנשים האלה שנראים תמימים ובסופו של דבר הם המגעילים ביותר, אתה אפילו יותר גרוע מכולם ביחד. בחיים לא ראיתי מישהו עם אגו יותר מנופח משלך, ותאמין לי שאם תמשיך ככה אתה תישאר לבד,״ הסתכלתי עליו בבוז.

״ואני מאחל לך שתישאר לבד.״ יריתי עליו את כל העצבים שלי, השארתי אותו חסר מילים, מאויים ממני ויצאתי מדירתו בטריקת דלת.

אני לא יכול לסבול אותו, רק לראות אותו עושה לי חלחלה.

אחרי מה שהוא עשה לאחותי, לדבר הכי מדהים שקיים בעולם הזה, לשירה שלי, לא מגיע לו שמישהי תתקרב אליו בכלל.
ולא רק מישהי, גם אנשים בכללי.

ואם הוא חושב שהוא ינסה פשוט לדבר איתי ואני אשכח מהכל ופשוט אקבל אותו אליי בזרועות פתוחות, רק מראה שיש לו משהו משובש מאוד במוח.

הוא פשוט מחליא אותי.

~~

אז פעם ראשונה שאנחנו תופסות את עומרי וליר לבד, גם ככה יש ביניהם מתח בגלל נועה. עכשיו מסתבר שהכעס הזה הוא בכלל שנאה עמוקה מאוד שיש לליר כלפי עומרי.

מה כבר עומרי עשה שגרם לליר כל כך לא לסבול אותו?

מאחלת לכולכן פורים שמח, שבת שלום ושבוע מקסים כמוכן!
אוהבת הכי הכי בעולם❤️❤️❤️❤️

מתחת לאףWhere stories live. Discover now