פרק 23

3.7K 255 168
                                    



אהובות שלי! התגעגעתי אליכן!
לצערי עם ההצבעות לוקח קצת זמן, מה שמאוד מוזר בעיניי כי יש פעמים שאתן מגיעות תוך יום ליעד ויש פעמים שלוקח לכן שבועות להגיע אליו.

ואני רוצה להגיד משהו בנוגע לזה באמת, יש צפיות לפרק יותר מכמות ההצבעות לפרק, ולכן הייתי שמחה שכל מי שקוראת את הסיפור שתצביע אם הפרק מוצא חן בעיניה או תגיב את דעתה, ככה זה יעזור לי לראות אם אתן אוהבות את הסיפור וגם לראות כמה באמת קוראות את הסיפור.

אז בלי דיבורים מיותרים,
בואו נחזור לנועה שלנו!
לפרק שמודה, אחד האהובים עליי והמרגשים שמקווה שגם אתן תעידו עליו ככה💗

~~

נוֺעה

״אתה רוצה לומר לי שגרמת לזה שמישהו יתחיל איתך רק כדי שגיא יתעצבן מזה?״ חזרתי על דבריו של מתן כשאני כמעט ולא מאמינה לדבריו.

מתן הזה חתיכת תחמן, אבל מה שכן הוא יודע טוב מאוד מה לעשות כדי להשיג את מה שהוא רוצה. כשהוא שם לעצמו מטרה הוא מתביית עליה עד שהוא משיג אותה.

״בדיוק. גיא היה לא נינוח בכלל מהסיטואציה, והיה נראה שזה לא בא לו טוב בעין בכלל, עד שלבסוף הוא אמר לאותו הבחור שיתחפף מהמקום. שאלתי אותו אחרי זה למה הוא אמר לו ללכת וחרטטתי לו שהוא מצא חן בעיניי דווקא ואז גיא אמר, כסטרייט שעוד לא מבין שהוא לא, שהוא חשב שאני והוא יצאנו לבלות ערב גברים ושזה לא פתוח לנסיונות לדייטים. ואז שחזרנו הביתה אמרתי לו שאני מת לצאת לריצה ולעשות קצת כושר כי לא עשיתי כל השבוע וחצי הזה שאני כאן ואז הוא ישר קפץ על ההזדמנות ואמר לי שזה רעיון מצוין ושהוא גם בעניין לצאת לריצה ושהוא רוצה שנעשה אימון על הבוקר. הבנת, הוא רוצה!״ הוא סיפר לי בהתרגשות את כל הסיפור ואני כמעט צרחתי מהתרגשות.

״אני לא מאמינה עדיין שיכול להיות שהוא נדלק עלייך, גם אם הוא לא שם לב לזה ממש.״ אמרתי.

מתחת לאףWhere stories live. Discover now