אתן מגיעות ליעד בצורה מושלמת וזה גורם לי להתרגש כל פעם מחדש! תודה מהממות שלי אין לי מילים!❤️טוב לא בא לי לחפור לכן בכלל כי אני אוהבת את הפרק הזה ובא לי שאתן תקראו אותו כבר והלוואי ותהנו ותאהבו אותו גם!
באו נחזור לנועלה שלנו(:
~~
נוֺעה
לקחתי שתי פרוסות לחם ופרסתי אותם על הצלחת, מרחתי מרגרינה על אחת מהפרוסות ולאחר מכן לקחתי את המחבת, הנחתי עליה כף של שמן ושברתי ביצה לתוך קערה קטנה, שמתי מלח וערבבתי ולאחר מכן שפכתי את התערובת לתוך המחבת. באותו הזמן חתכתי פרוסות של עגבנייה ומלפפון ואז הפכתי את הצד הראשון של החביתה וחיכיתי עוד מספר שניות. כיביתי את הגז והנחתי את החביתה על הפרוסה, עליה שמתי את הפרוסות שחתכתי ואז הנחתי את הפרוסה השניה כדי לסגור את הכריך. עטפתי אותו והכנסתי לתיק יחד עם בקבוק מים.
הלכתי לחדרי אל הקופה הקטנה שיש לי במגירה בשידה שליד המיטה, מוציאה משם שטרות של עשרים שקל ואז חזרתי למטבח, לעבר התיק שלי והכנסתי את השטרות לארנק.
לבשתי ג׳ינס ארוך בצבע שחור עם קרע בברך וחולצת טי-שירט לבנה שכתוב עליה ״everyday is a beautiful day" ונעלתי את הסניקרס הלבנות שלי.
מרחתי מסקרה שחורה על הריסים שלי, גורמת להם להיות ארוכים ויפים, טיפה אודם בגוון של השפתיים שלי והברשתי את שיערי הגלי שיראה מסודר ונעים.הנחתי את התיק על גבי כשמפתחות המכונית שלי בידי, מוכנה לעוד יום של לימודים.
מתן למשל עוד ישן ונאמר לכל החבורה שלהם שהם מתחילים היום ב11 לעשות בוחן פתע על כל מה שלמדו בזמן האחרון.
מקווה שהוא יצליח, אחרת זה ידפוק אותי.
אבל בעצם, אני סומכת על מתן, אני יודעת שהוא יצליח.
הוא חתיכת גאון.פתחתי את הדלת וכשבאתי לנעול אותה בדיוק גם עומרי יצא מדלת הדירה שלו. ידיי החלו קצת לרעוד וקיוויתי שהוא לא מסתכל עליי ברגעים אלו או שם לב לזה לפחות.
לבסוף הצלחתי להתעשת על עצמי ונעלתי את הדלת בהצלחה.״בוקר טוב.״ הוא חייך כשעל צווארו מבצבץ סימן היקי שהוא חושף לרווחה.
״בוקר.״ עניתי באכזבה, גלגלתי את עיניי ובאתי ללכת לכיוון המעלית.
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...