פרק 2

6.7K 350 125
                                    


איך אני שמחה שאהבתן את הפרק הראשון! זה באמת מרגש אותי! תודה על כל המחמאות וכל התגובות המהממות, אתן מדהימות!!

אוקיי אז בלי יותר מידי דיבורים, בואו נעבור לפרק השנייי❤️❤️❤️❤️👇👇👇👇

~~

ליר

שמונה חודשים לפני

ישבתי בדשא של בית הספר לנדל״ן וקראתי מאמר באחד הספרים שלפני שיצאנו להפסקה דיברנו עליו בכיתה.

לא הצלחתי להקשיב בשיעור מפאת חוסר השינה שבוקע ממני. עבדתי אתמול כפולה, משש בבוקר עד ארבע לפנות בוקר, כשהייתי צריך להגיע לבית הספר כבר בשעה שמונה.

אני עובד בינתיים כברמן, ואתמול באו לבר כמויות של אנשים, מה שלא רגיל ליום ראשון בערב והבוס לא רצה שאני אעזוב כי אני הייתי היחיד הותיק שם ליד שני עובדים חדשים, אז לא יכולתי שלא לעשות לו טובה.

העיניים שלי נעצמות ואני לא מצליח אפילו להתרכז.

קניתי לעצמי אוכל וקפה, ובכל זאת זה לא מעורר אותי.

כעבור כמה דקות ששתיתי את כוס הקפה השנייה שלי מהבוקר, קיבלתי שיחת טלפון.
הסתכלתי על צג המסך, והיה כתוב עליו ״גיא הזין״.

גלגלתי את עיניי, מקווה שהוא לא מתכוון להתעצבן על זה שלא קניתי נייר טואלט ועכשיו אין לו עם מה לנקות את הטוסיק הלבן שלו.

״מה.״ עניתי כשקולי יוצא רדום ביותר.

״אם לא הייתי יודע שאתה מחוץ לבית הייתי בטוח שהרגע הערתי אותך משינה.״ הוא אמר וקולו נשמע מעט נרגש.

״כן הא, אני עייף.״ אמרתי שאני משעין את ראשי לאחור.

״יש לי חדשות שמחות עבורך!״ הוא אמר, מה שציפיתי לזה מראש משמע קולו.

״אתה לא מבין מה קרה! אני בתומי מכין לעצמי טוסט כשפתאום יש דפיקות בדלת, מאחוריהן התגלתה איזה אחת..״ הוא בא לומר אך קטעתי אותו-

״וסיימת את תקופת היובש שלך?״ נאנחתי בחוסר סובלנות, מחכה כבר לפואנטה.

״שתוק כבר אידיוט! היא ביקשה להפוך לשותפה!״ הוא צעק באושר, ואני מיד התיישבתי חזרה.

״מה? באמת?״ שאלתי, לא מאמין.

אנחנו כבר חודשיים שלמים מחפשים אחר שותף לדירה ולא מצליחים למצוא, כבר חשבנו להפוך את החדר הזה לחדר משחקים או משהו.

״כן, אתה לא מבין איך הופתעתי. לומר לך את האמת, היא פשוט הגיעה וישר הסתערה על זה. בהתחלה חשבתי שהיא איזה משוגעת או חולת נפש, אבל עשיתי איתה שיחה קטנה כזאת, שלא תחשוב שאנחנו היינו נואשים לקבל כל אחד שפשוט ידפוק בדלת, ומסתבר שהיא ממש חמודה.״ הוא אמר, מה שממש שימח אותי.

״נדיר, מתי היא נכנסת לדירה?״ שאלתי.

״היא אמרה שהיא תחזור הביתה, תארגן את הדברים שלה ותבוא.״ הוא אמר, ואו, מהירה.

״סבבה, מגניב. אגב, מה השם שלה?״ שאלתי בשביל לדעת, לנסות לדמיין אותה במראה שלי. תוהה אם היא בלונדינית עם עיניים כחולות ועדינה או מקועקעת כולה עם עגילים בכל הפנים. אבל אני סומך על גיא שאם הוא הכניס אותה לגור איתנו, היא בדוק סבבה.

״קוראים לה נועה,״ הוא אמר ואז לפני שניתקנו את השיחה הוא הוסיף, ״אבל תתנהג אליה יפה.״ כאילו אני איזה אכזר.

״ממתי אני לא נחמד לאנשים?״ שאלתי לא מבין, אני דווקא סבבה.
נראה לי.

״כשאתה על שעתיים שינה וכל מי שמסביבך הוא כמו איזה זבוב שאתה מת לרצוח.״ הוא אמר והרגשתי את הגלגול עיניים שלו ואני רק גיחכתי.

״אוקיי מבטיח.״ הבטחתי לו וניתקנו.

נועה, שם נחמד זה נועה, מתגלגל על הלשון יפה כזה.

מעניין אם היא גם יפה כזאת וגם נחמדה באמת.

אני מחכה לפגוש אותך ולהכיר אותך נועה.

~~

אז פלאשבק אחורה מנקודת המבט של ליר לאותו היום,

מה דעתכן על לירוש שלנו?

מקווה לתגובות, המון אהבה וחום ובקרוב יעלה עוד פרק!❤️❤️❤️❤️❤️

מתחת לאףWhere stories live. Discover now