מי התגעגעה לליר שלנו?בואו נחזור אליו קצת!
~~
ליר
שישה חודשים לפני
גיא נכנס אליי לחדר כשאני במבט אדיש, כאילו הוא סתם נכנס אליי לחדר ברגיל שלו, לא שונה מהרגיל.
אך ידעתי שהשיחה הזאת לא הולכת להיות רגילה.
זאת השיחה שאליה חיכיתי כל כך הרבה זמן, והיא סוף סוף עומדת לקרות.ידעתי שהוא עלה על זה לבד שאני בקטע של נועה, מה זה בקטע בעצם? אני לגמרי רוצה אותה.
זה עוד לא קרה לי דבר כזה.
כל פעם שאנחנו מדברים אני לא רוצה שהשיחה תיגמר,
כל פעם שאני רואה אותה אני לא רוצה למצמץ,
כל פעם שהיא בחדר שלה אני רק רוצה שהיא תצא החוצה כדי שאוכל שוב לראות אותה ולדבר איתה.לקחו לי שבועות שלמים בשביל לקלוט מה היא עשתה מהלב שלי, ולא היה צורך אפילו במגע, בפלרטוט, לא היה צורך בכלום.
זה היה הדבר הכי פשוט שקרה לי בחיים.אני מאוהב, אני לא רוצה להכחיש את זה יותר.
הוא בלע את רוקו, ״אני צריך לדבר איתך.״ גיא אמר לי ואני הנהנתי.
חיכיתי לרגע שהוא יבוא בטון הרציני הזה.״אני מקשיב.״ עניתי, מחכה כבר שייגש לעניינים. מרגיש את ליבי מתחיל לדפוק בקצב חזק יותר כשהתדמית החיצונית שלי נראית רגועה לגמרי.
רגליי משולבות אחת מעל השנייה וגבי שעון על הכרית. מבטי לא זז אפילו לא לשנייה מפניו של גיא, עיניי מסתכלות על שלו, מנסות לדלות ממנו כל דבר קטן של מה שהוא הולך לומר ואיך הוא הולך לומר את זה.
גיא הוא לא דפוק בכלל ואני בטוח שהוא רק חיכה לרגע הנכון בשביל לעשות איתי את השיחה הזאת כבר.
״אני שם לב לעניינים שקורים פה בבית, אני לא עיוור,״ הוא אמר בטון מעט מעוצבן, אני לא יכול להסביר בדיוק את התחושה, אך מה שכן, נראה שהוא לא בעד זה.
״נועה לא עברה לפה בשביל שתנסה להשכיב אותה.״ הוא שילב את ידיו והסתכל עליי במבט של זעם.
אני? להשכיב אותה?
מצד אחד זה נשמע כמו חלום רציני והלוואי שהייתי מגשים אותו כבר. אבל זה כל כך רחוק ממה שאני באמת רוצה ממנה.״מה? על מה אתה מדבר?״ נעמדתי מהר מרוב עצבים שהחלו להיות מורגשים בגופי.
״אני רואה אותך, אני מסתכל עלייך. היא בחורה חמודה, היא לא צריכה להיות עם מישהו שינפץ לה את הלב לרסיסים כמוך,״ הוא אמר ואני שתקתי, לא ידעתי איך להגיב למילים כאלה.
זה מה שהוא חושב עליי?
עד כמה איש חסר רגשות אני נראה אצלו?״אני לא יודע איזה משחק אתה משחק פה, אבל אף פעם לא ראיתי אותך מתנהג ככה.״ הוא הסתכל עליי במבט מאוכזב.
הייתי בטוח שגיא מכיר אותי קצת יותר מזה והייתי בטוח שהוא ישים לב שההתנהגות שלי שונה מבדרך כלל.
הוא צודק, אני באמת מתנהג אחרת. אבל זה אך ורק כי אני לא רוצה אותה רק בשביל סקס.אם הייתי רוצה רק לשכב עם מישהי הייתי מתנהג שונה לגמרי והוא יודע בדיוק איך הייתי מתנהג כי הוא מכיר אותי כבר.
ההתנהגות שלי ליד נועה היא אחרת לגמרי, ומוזר לי שהוא לא מצליח לשים לב לזה.הוא רצה להמשיך לדבר אבל לפני זה עצרתי אותו, ״אולי תשתוק?״ קולי נטף בוז וכעס.
״זה מה שאתה חושב עליי? אם הייתי רוצה רק להשכיב אותה שנינו יודעים שכבר מזמן היא הייתה אצלי במיטה,״ התחלתי לומר והוא בא להגיב אך מהר מאוד השתקתי אותו-
״אני מנסה להתחבב עלייה אם לא שמת לב. בהתחלה זה היה רק בגלל שהיא שותפה שלנו ורציתי לגרום לה להרגיש נוח, אבל זה כבר ממזמן לא ככה,״ המשכתי בזמן שהוא הסתכל עליי במבט לא מבין, מנסה להבין לאן אני לוקח את השיחה הזאת.
ואז הגעתי למסקנה קטנה, גיא לא יודע איך אני מתנהג כשאני מאוהב. ובעצם, אני בעצמי לא יודע איך אני מתנהג כשאני מאוהב.
עדיין לא קרה לי דבר כזה, ואם לא קרה לי דבר כזה, איך אני מצפה שגיא יבין את ההתנהגות המוזרה שלי?״אני התאהבתי בה גיא, אם תאמין לי ואם לא.״ איגרפתי את אצבעותיי והרגשתי משום מה איך כל האוויר יוצא מגופי.
זאת פעם ראשונה שהודיתי בזה,
פעם ראשונה שהוצאתי את זה מכל מערכות גופי,
פעם ראשונה שזה נשמע בכולי קולות.ומשום מה זה מרגיש כל כך טוב.
~~
סוף סוף שהוא הודה בזה! זהו, זה סופי.
ליר מאוהב בנועה!מה תהיה התגובה של גיא לזה? מה לדעתכן הוא יחשוב?
שיהיה צום קל וגמר חתימה טובה לכולכן יפות שלי!
מאחלת לכן באמת צום מהיר ויעיל.
אוהבת הכי בעולם!!❤️❤️❤️
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...