היוש סורי שלקח לי זמן, היה לי נשף סיום ועוד כל מיני ארגונים לעשות אז לא היה לי הרבה זמן להתרכז בכתיבת פרק!אבל הנה לכןןן, עוד פרק! אני כבר מתרגשת! ואתן?
טוב לא אחפור, אז יאלהההההה לקרוא
~~
נוֺעה
חיכיתי שעומרי יצא מהבניין, לפני שאני אעלה חזרה הביתה. כעבור מספר שניות זה קרה, הוא אפילו לא שם לב שאני מחכה שהוא יצא, מה שגרם לי לרווחה.
חזרתי מיד למעלית ועליתי לקומה שלי, שפתחתי את הדלת לדירה טרקתי אותה במהירות ורצתי לחדרו של גיא.
״אתה לא מבין מה קרה!״ צרחתי בהתרגשות שהוא אפילו לא מסתובב אליי, ממשיך להתכתב בטלפון עם ה׳ יודע מי.
״מה כבר קרה.״ הוא מלמל באדישות, אין לו כבר כוח לשטויות שלי.
״נחש עם מי דיברתי עכשיו.״ אמרתי כשהקול שלי מלא בהתרגשות.
גיא עכשיו הניח את הטלפון על המיטה והסתובב עליי.
סוף סוף, ממש תודה לך על כל היחס שאתה מרעיף עליי.
מגיע לך צל״ש ממש.״עם מי?״ הוא שאל מרים את גבותיו.
״נחש!״ מחאתי כף, מתחילה לעשות את הריקוד השמח שלי.
״מרוב כל ההתרגשות שלך וזה שפשוט השתגעת לגמרי, אני מניח שדיברת עם עומרי.״ הוא אמר והתיישב על המיטה, קולע בול למטרה.
״כן!״ צרחתי מרוב אושר.
״די רציני? נו אז ספרי מה היה.״ הוא ביקש וסיפרתי לו על כל השיחה שהייתה עכשיו. כמובן שהיא התנהלה בהמון התרגשות ואפילו צווחות קטנות.
״זהו? ציפיתי למשהו יותר מעניין.״ הוא רטן וחזר לטלפון שלו. אין לו את זה ביותר מבאס.
״מה? זאת השיחה הראשונה שלנו! והוא עוד אמר לי שנתראה! אנחנו עוד נתראה אתה מבין? סוף סוף! אני מתה כאן.״ אמרתי ונשכבתי ליד גיא על המיטה באושר.
גיא הוא היחיד שיודע את הסיבה למה עברתי לגור כאן איתם. אחרי שהוא קיבל אותי לדירה שלהם הוא שאל אותי למה החלטתי לעבור לגור כאן, החלטתי להיות כנה ולספר לו את האמת. הוא הופתע ממה שאמרתי והתחיל לצחוק ואמר אפילו שזה הסיפור הכי טוב ששמע, בהתחלה כעסתי עליו שהוא צחק עליי אבל אז הוא אמר לי שאני פשוט משוגעת שעשיתי את זה אבל שהוא מאחל לי בהצלחה להשיג את החלומות שלי.
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...