פרק 13

3.7K 249 107
                                    


מתנצלתתתת על חוסר הנוכחות שלי!
מבטיחה (או לפחות אנסה) להתחיל להיות יותר פעילה!

שוקלת להתחיל לבקש מספר הצבעות עבור כל פרק.. שאולי זה מה שיגרום לי להיות יותר פעילה (הצבא די משגע אותי), מה אתן אומרות?

טוב אז! בואו נחזור קצת לעלילה,
ובואו נחזור לנועה שלנו❤️

~~

נוֺעה

מתן הסתכל עליי במבט מרותק עם פה פעור ועיניים שלא סטות מפניי לשנייה, ״גאד איזה גדול! אז עכשיו הוא שוב בעבודה ואת מחכה שהוא יחזור כאילו ואז תוכלו לצאת שוב?״ הוא שאל אותי לאחר שסיימתי לספר לו הכל בזמן שישב בשקט כמו ילד טוב.

״כן, הוא טייס ובתור אחד רווק, כמובן לא לעוד הרבה זמן,״ אמרתי והוא קרץ לי וצחקנו.

״אז הוא נותן שם משמרות כל הזמן, הרי אין לו עוד מה לעשות והוא גם אוהב את זה, אז כיף לו להעביר את הזמן ככה.״ הסברתי והוא הנהן.

״טוב, אז את מצאת לעצמך ייעוד ואני חושב שמצאתי גם את המטרה שלי.״ הוא אמר מרים את גבותיו ומסתכל עליי במבט שובב.

״איזו מטרה?״ התעניינתי, הוא כזה דיווה ורק בא לי כל היום להיות איתו ולהקשיב לו. הוא כריזמטי וסוחף פשוט, אין מילים אחרות בשביל לתאר את הבן אדם הזה.

״לגרום לגיא להבין שהוא הומו ואז כמובן שירצה אותי.״ הוא אמר כאילו זה מובן מאליו ואני צחקתי, עדיין לא מבינה איך הוא חושב שהוא הומו.

הוא לא.

״איך אתה רואה עליו שהוא הומו? היית איתו בדיוק כמה שניות לפני שנכנסנו אליי לחדר.״ הסתכלתי עליו בסקרנות, יש לו חיישנים או משהו?

״אי אפשר להסביר את זה, זה משהו שרק הומואים יודעים.״ הוא אמר בגאוותנות.

״אבל שעלייך הסתכלתי ישר ידעתי שאתה גיי.״ עניתי במהירות, מנסה להבין.

״כי לפעמים שאתה יודע מה אתה ומי אתה ולא מתבייש בזה, האנשים מסביבך ידעו את זה לבד גם מבלי צורך בלשמוע אותך מדבר.״ הוא הסביר ואני הוקסמתי מדבריו.

הוא בן אדם כזה מעניין ומדהים. אפשר לנחש שהוא עבר חיים לא הכי קלים בילדותו, אבל מה שכן זה חיזק אותו וחישל אותו והפך אותו לאדם שהוא עכשיו, הכי גאה בו בעולם, הביטחון העצום הזה, האש שיש לו בעיניים, אי אפשר לפספס את זה, וזה מה שהופך אותו לאדם שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים ולרצות להיות בקרבתו.

מתחת לאףWhere stories live. Discover now