פרק 16

3.6K 247 64
                                    


מי התגעגעה ללירוש?

בפרק הקודם הוא היה עצבני על העולם, איך אתן אומרות שהוא יהיה בפרק הזה?

בשביל מה צריך לנחש, בואו נגלה(:

~~

ליר

ארבעה חודשים לפני

״ליר זה לא יכול להימשך ככה.״ גיא נכנס אליי לחדר וטרק את הדלת מאחוריו.

הרמתי אליו את מבטי ושנייה לאחר מכן החזרתי אותו לטלפון שלי, מראה לו שאני לא מעוניין לשמוע אותו כלל וכלל.

אני כועס עליו, מאוד. הוא ידע שיש לי רגשות כלפי נועה והוא ידע שהיא בכלל רוצה מישהו אחר, ובמקום לומר לי הוא החליט לשמור על שקט.
ממתי יש בינינו סודות?

אני בטוח שהוא לא רצה לומר לי כי הוא יודע מה אני חושב על עומרי. אולי הוא גם לא סיפר לי כי הוא לא רצה שאתאכזב.
אבל לא משנה מה הסיבה לכך,
הוא רואה אותי במצב שבחיים לא הייתי בו והוא החליט לשתוק ולא לומר לי על זה שום דבר.

כמובן שגם אם יגיד לי שנועה בכלל דלוקה על מישהו אחר, זה לא מה שיגרום לי תוך שנייה להפסיק לאהוב אותה.
אי אפשר לשלוט ברגשות, אבל עדיין. עדיף לדעת שהיא מתכננת בכלל על מישהו אחר.

גיא היה נראה מאוד עצבני, היה לי קשה להבין מהן המחשבות שעוברות לו בראש אבל מה שכן לא ראיתי אותו ככה הרבה זמן. הוא בדרך כלל בן אדם מאוד רגוע שמאוד קשה לגרום לו לאבד את העשתונות.

״תפסיק כבר, מה אתה ילד בן שלוש?״ הוא זרק את הכיסא שבחדרי על הרצפה.

״אתה משוגע?״ צרחתי עליו. בהחלט לא מתאים לו להתנהג ככה.

מזל שנועה לא בבית בשביל לשמוע או לראות את זה.

די כבר, מספיק מחשבות על נועה.
היא לא רוצה אותך, שחרר מזה כבר.

״אתה מוציא עליי את כל העצבים שלך על זה שנועה רוצה מישהו אחר! זאת לא אשמתי, ואתה יודע בדיוק מה שאני חושב על עומרי שזה בדיוק כמו שאתה חושב עליו, אז תפסיק להתגונן בפניי,״ הוא רטן והתקרב אליי.

״אני החבר שלך, אני פה לצידך אתה יודע.״ הוא אמר והניח את ידו על הכתף שלי ואני ישירות הסתכלתי עליה.

איגרפתי את אצבעותיי והיו לי שתי אפשרויות; הראשונה להביא לגיא בוקס לפנים והשנייה להתעשת על עצמי ולהירגע.

מתחת לאףWhere stories live. Discover now