היוש מתוקות שלי! יש לי הודעה מאוד חשובה עבורכן!ביום שלישי אני מתגייסת ולכן אני לא יודעת עד כמה יהיה לי זמן פנוי בשביל לכתוב/להעלות פרקים.
אז אם במקרה אתן רואות שאני לא מעלה זמן מסוים פרק, שתדעו שזה רק בגלל הצבא שלוקח לי את כל הזמן הפנוי שלי😅ומשהו ששונה מזה לגמרי!
מתוקות שלי, ריגשתן אותי ממש עם כל איחולי המזל טוב שכתבתן לי ליום הולדת. אתן פשוט מדהימות ואני אוהבת כל אחת מכן הכי שיש בעולם!
אתן פשוט מושלמות!😍😍❤️❤️אז עכשיו בלי הודעות/חפירות נוספות,
יאלה אל הפרק!ובואו נחזור שוב ללירוש שלנו❤️
Can't help falling in love with you - Halsey Reinhart (cover)🌺
~~
ליר
שבעה חודשים לפני
את כבר חודש גרה כאן.
חודש שאת גרה איתי.
חודש שאין לי בקושי את האומץ להחליף איתך יותר מכמה מילים, וזה מתסכל אותי.אני רואה אותך מתקרבת לגיא, נהיים ממש כמו צמד חמד שכזה, גורם לי עוד יותר להתאכזב מעצמי על כמה שאני אידיוט.
לפעמים אני מתערב לכם בשיחות ואז מצליח לגלות עוד פרטים עלייך, אני רוצה לגלות אבל עוד. זה לא מספיק לי.
אני רוצה לדעת כל דבר לגבייך, עד לפרט הקטן ביותר כמו איזה צבע את אוהבת ועד לסודות הכי כמוסים שלך.
אני רוצה לדעת הכל על החיים שלך.אני רוצה לדעת מי את נועה קשאני.
החלטתי לנסות להתקרב אלייך קצת, אני שואל אותך לאן את הולכת כשאת יוצאת מהבית ומתי את חוזרת, שואל אותך מה הלוז שלך להיום ואם את רוצה לאכול כשאני מכין לעצמי לאכול, ובמידה ואת אומרת כן אז אני יושב איתך ומנסה לבדוק מה את לומדת בלימודים של הפסיכולוגיה, וגם כשזה משעמם אותי אני ממשיך להקשיב לך כי אני נהנה מלשמוע את קולך.
גיא מכיר אותי כבר ושם לב שאני מתנהג קצת מוזר, הוא עדיין לא עשה איתי שיחה לגבי זה, ואני שמח שהוא עדיין לא עושה את זה.
כי למען האמת, אני בעצמי לא יודע מה אני מרגיש.מצד אחד זה נעים אבל מצד שני זה לא כיף לי.
זה נעים כי זאת תחושה אחרת, משהו שאני לא רגיל אליו.
לא הייתי בזוגיות כבר הרבה זמן ואין מישהי שגם מוצאת חן בעיניי, רוב הבנות פשוט מתעניינות בי ורוצות אותי לדבר אחד בלבד, ולא שאני מתנגד לזה כמובן.אבל זה גם לא כיף לי, כי אנחנו רחוקים, אני רוצה שנהיה קרובים. מאוד קרובים, הכי קרובים שרק אפשר. אני רוצה לשאול אותך איך עבר עלייך היום ואז להתכרבל איתך אחרי זה במיטה ולא לעשות כלום יותר מזה, אני רוצה לשאול אותך המון שאלות לגבייך ותספרי לי הכל, מבלי להחסיר פרט.
אני פשוט רוצה..
רוצה..
אני בעצם לא יודע מה אני רוצה.
מה שאני יודע שאני מרגיש זה שאני רוצה להיות בסביבתך כל היום.
יש בך משהו מיוחד שפשוט מושך אותי אלייך, וזה לא רק מקטע מיני.
אם זה היה רק קטע מיני תאמיני לי שמזמן היית כבר אצלי במיטה.אבל אני לא רוצה אותך בשביל זה.
אני חושב..
אני חושב שאני רוצה אותך מעבר לזה.מי את נועה קשאני ומה את עושה עם הלב שלי?
~~
ליר מתאהב? מה הולך כאן?
האם זה רק קראש סתמי או האם הוא ממש רציני לגביה?
מקווה להמון תגובות והצבעות ובקרוב (אני מקווה) יעלה עוד פרק!
אוהבת הכי בעולם, שתהיה שבת שלום ושבוע מהמם❤️
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romanceיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...