פרק 20

3.6K 273 134
                                    


למרות שלא עברתן (לצערי) את היעד, החלטתי בכל זאת לפנק אתכן בפרק! לא יודעת מה איתכן, אבל אני התגעגעתי יותר מידי כבר!

ואגב רציתי להגיד תודה ענקית על 1k עוקבים! מושלמות שלי אני באמת כל כך מודה לכן! אוהבת המון❤️

אז בלי יותר מידי חפירות! בואו נחזור קצת לנועוש שלנו, הרבה זמן לא היינו איתה!

~~

נוֺעה

״וואו.״ עומרי אמר לי כשהתקרבתי לכיוון המכונית שלו.

אין לי מושג לאן אנחנו יוצאים, אבל לא באמת אכפת לי. כל עוד סיום הערב הולך להסתיים לפחות בנשיקה.
אני כבר צמאה אליו ולמגע שלו.

״די נו.״ צחקקתי, מתה שימשיך להרעיף עליי עוד מחמאות כשהוא כרך את זרועותיו סביבי והצמיד אותי לחזהו.

״את מהממת.״ הוא לחש באוזני, מצמרר את כל גופי ואז משחרר את האחיזה בי, וכל גופי התקרר, רוצה עוד מהחום של עומרי.

״אני עוד אסמיק כאן.״ בקושי הצלחתי לדבר מרוב ההתרגשות שהשתוללה בכל גופי. הרגשתי שאני מתה, החלום שלי, לכבוש את הדבר הזה שנקרא עומרי, מתגשם לאט לאט.
אני כל כך מאושרת.

חתיך שלי, בקרוב נהיה אנחנו.

״אז לאן הולכים?״ שאלתי לאחר שנכנסו לאוטו והתחלנו בנסיעה.

״לאכול. והרבה.״ הוא קרץ לי ואני חייכתי אליו.

״נשמע טוב. לאכול אוכל זה המאכל האהוב עליי.״ השבתי והוא גיחך.

״מעתיקה משפטים מסקווידוויד?״ הוא שאל.

״אלא מה. אין על בובספוג.״ אמרתי מניפה את ידיי באוויר לתשובה שהיא מובנית מאליו.

״לגמרי. הסדרה האהובה עליי.״ הוא אמר והתחלנו לדבר על איזה פרק אנחנו הכי אוהבים.

כעבור מספר דקות נוספות של דיבורי-חולין הגענו למסעדה, עומרי חנה ויצאנו מהאוטו.
כשהתחלתי לצעוד לכיוון המסעדה, עומרי היה מאחוריי, אך יכולתי לשמוע צעדים מהירים שמתקרבים אליי והוא משך בידי ולקח אותה אליו, משלב את ידינו. הסתכלתי על הידיים שלנו ואז הרמתי את מבטי אליו, הוא הסתכל קדימה ומבטו נראה משועשע.

מתחת לאףWhere stories live. Discover now