הבטחתי להיות יותר פעילה! והנה לכן, תוך ארבעה ימים בלבד!!!!!גאות בי גאות?😊😊
אגב חשבתי על זה ויחד עם כל מיני עצות שקיבלתי מכן מתוקות, החלטתי לעשות מספר הצבעות בכל פרק שברגע שתעברו אותו אני אפרסם לכן פרק! אז שיהיה לנו בהצלחוש!😛
טוב אני לא אחפור יותר מידי!
בואו נחזור ללירוששששש~~
ליר
חמישה חודשים לפני
מאז השיחה שלי עם גיא התרחקתי משניהם, גם מנועה וגם מגיא.
שבוע שלם שלא דיברתי עם אף אחד מהם.היא שיקרה לי. בדיוק כמו שהרגשתי. הייתה לי את התחושה הזאת כבר כל כך הרבה זמן, שיש משהו שהיא מסתירה ממני. שיש משהו שגם גיא ידע והוא לא סיפר לי.
אני ידעתי, ועכשיו אני גם יודע למה.וגיא, כל כך הרבה זמן שהוא ידע על כך, לא חשב שהוא צריך לבוא ולספר לי?
במיוחד כשהוא יודע מה אני מרגיש כלפיה, למה לקח לו כל כך הרבה זמן להגיד לי את זה?נועה עברה לפה בשביל להיות עם עומרי בלבד, לא עניין אותה להיות עצמאית, לא עניין אותה לצאת ולנסות לעבוד ולהיות תלויה אך ורק בעצמה, ולא להתנסות בלגור עם עוד אנשים.
הדבר היחיד שעניין אותה היה להיות איתו.
ועוד עומרי? מקסימום הייתה דלוקה על גיא או על כל אדם אחר, אבל עומרי?
אם לא הייתה לו כלבה רוב הסיכויים שבחיים לא הייתי בקשר איתו. כי הדבר האחרון שאני רוצה זה להיות עם בן האדם הזה בקשר.
אני לא סובל אותו, אפשר לומר שגם שונא אותו.
הוא בן אדם רע שכל מה שאכפת לו זה מעצמו ומהאגו המנופח שלו.אם הוא ירגיש אפילו לרגע קטן שהאגו שלו נפגע, הוא יפעל בשביל ״להראות״ שהוא הגבר.
והוא יפעל בכל צורה אפשרית, בין העדינה ביותר עד לאלימה ביותר.יש לו מזל שאני אוהב כלבים והחלום הכי גדול שלי הוא להיות וטרינר, אחרת הייתי איתו בנתק מטורף.
שהוא ביקש את עזרתי הייתי שנייה מלירוק לו בפנים, אבל אז הוא אמר שיש לו כלבה אז לא יכולתי להגיד לא.
אני אוהב חיות יותר מידי בשביל לסרב להן.
גם איך אפשר לעזוב כלב לבד? זה שובר לי את הלב.
אני שנייה מלאמץ אותה, היא לא צריכה בעלים כמוהו.ביקשתי כפולות כל השבוע, להתרחק כמה שאפשר ממה שקורה בבית. למרות שהראש שלי נשאר בתוכו. הוא כבר מתפוצץ מרוב מחשבות. הוא כואב, הוא מדמה לי סיטואציות של עומרי ונועה מתנשקים כל היום. אני לא יכול עם זה יותר, אני לא מסוגל לחשוב עליה יותר. איך אפשר להוציא אותה מהראש שלי כבר? נמאס לי לחשוב עליה, נמאס לי.
אבל הבעיה היחידה היא, שלמרות שאני מנסה להפסיק לחשוב עליה - אני לא מצליח. היא תמיד נשארת לי בראש.
אני מזניח את הלימודים כבר ועושה טובה שאני שם, זה לא המקצוע שאני רוצה להיות בו.
אני לא רוצה לעסוק בנדל״ן, אני רוצה להיות וטרינר.אני אוהב חיות הכי בעולם. אולי אני אמור לאהוב אנשים כמו שאני אוהב חיות אבל זה לא קורה אצלי, חיות זאת אהבה שאינה תלויה בדבר, מה שאי אפשר לומר את זה על כל בן אדם.
עומרי הוא דוגמה מצוינת לכך.
איך נועה נדלקה עליו?
מה היא מצאה בו?
מה היא ראתה בו שלא היה בי?
הראש שלי שוב מלא בשאלות ותהיות שקשורות אליה, שוב לא הפסקתי לחשוב עליה, ורק רציתי שזה יפסק.
שתצא לי מהראש כבר.
ועל הדרך, גם מהלב.
במיוחד מהלב.
~~
לירוש פגוע לב הא?
מה יש לו אבל מעומרי? למה הוא כזה שונא אותו?
השערות למיניהן?למה נועה לא רוצה אותו! מה איתכן, אתן הייתן רוצות אותו????
אז הצבעות, תגובות והמון אהבה כמו שרק אתן יודעות!!!! אוהבת הכי שישששש ושיהיה לכולנו שבוע מושלם כמוכן❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
מתחת לאף
Romansaיש דברים שהם מתחת לאף ואנחנו לא שמים לב אליהם, הדברים הכי ברורים שיכולים להיות, אך אנחנו מתעלמים מהסימנים שלהם. ולמה? בגלל שבראש שלנו אנחנו מדמיינים לנו מציאות יותר טובה, יותר יפה, רוצים את כל מה ש״יותר״ ובכך אנחנו מפספסים את מה שטוב עבורנו באמת. ״כ...