"Sir nak buat apa ni?" aku cuba melarikan diri dari lelaki di hadapanku ini. Imaginasi tak sepatutnya mula muncul di ruang pemikiranku.
"Jomlah masuk dalam. Nanti awak tahulah" dia menggenggam pergelangan tanganku erat. Panic alert mula memberi isyarat supaya aku meronta.
"Lepaskan saya! Saya budak sekolah lagi. Sir janganlah macam ni" aku mengilas tanganku supaya terlepas dari genggamannya tapi aku hanya insan yang lemah. Dia mendukung aku di atas bahunya. Walaupun aku menampar dan menumbuk belakang badannya, dia tetap berdegil untuk membawa aku masuk ke dalam hutan itu.
Dia meletakkan tubuhku perlahan-lahan ke atas sesuatu yang empuk. Bulu di sekitar leherku mula menegak. Mata aku masih terpejam rapat. Tangan masih disilangkan pada dada. Aku masih menggigil ketakutan.
"Bukalah mata tu"
"Tak nak. Sir manusia paling kejam dekat Bumi yang pernah saya jumpa" jeritku yang berselang seli dengan esakan. Terbatuk-batuk aku dibuatnya.
"Eh, apa bising-bising ni Tuan Jeon?" suara seorang wanita membuatkan aku berhenti menangis. Rupanya aku tidak 'berdua' dengannya.
Perlahan-lahan aku membuka mata. Dua orang gadis yang muda dan cantik tersenyum ke arah aku. Seorang lagi wanita yang agak berusia datang ke arah kami.
"Kamu buat apa dengan dia, Kook?" bahu Jungkook ditampar kuat oleh wanita itu. Dia kemudiannya duduk di sebelahku.
"Kasihan kamu" rambut serta pipiku diusap. Dia kemudiannya mencerlung ke arah Sir Jungkook.
"Kamu ni kan! Patutlah tak ada perempuan nakkan kamu. Tak habis-habis dengan perangai menyakat dia tu. Buatnya Hara ni lari, baru padan dengan muka kamu" bebel wanita itu sambil bercekak pinggang. Aku pula hanya berdiam diri dan memerhati keadaan sekeliling.
"Hara, kenalkan inilah nenek saya. Jeon Hansoo, pereka fesyen terkenal J.E.D Couture" aku memandang ke arah Halmeoni Jeon. Tak salah lagi. Dialah pereka fesyen terkenal di Korea Selatan ni. Wajahnya selalu terpampang sebagai pereka terbaik di acara karpet merah. Nampaknya, banyak benda yang aku tak tahu pasal pak cik tua ni.
Airmata yang melekat dipipi aku tepis dengan belakang tangan. Aku bersalaman dengan Halmeoni Jeon sambil memasang senyum nipis.
"Halmeoni masuk sekejap ya? Nak sediakan sut perkahwinan kamu berdua. Sekejap lagi dah boleh mula fitting session. Kook, jangan nak sakat bakal isteri kamu. Halmeoni cubit kamu nanti" sir hanya menganggukkan kepalanya pada Halmeoni Jeon. Wanita itu beredar dari ruang menunggu.
Pandangan helangnya tertumpu pada aku. Tanpa segan, dia melabuhkan punggung di sebelah aku. Tubuhnya sengaja dirapatkan denganku sehingga tiada ruang pemisah antara kami. Terlalu rapat.
"Lain kali jangan asyik melayan slot Akasia dekat TV3 je. Kan dah terbawa-bawa dengan drama Melayu" dia mengekek disebelahku.
"Sir ingat saya ada masa ke nak ambil tahu pasal butik yang ada dalam hutan. Saya pun tak faham macam mana nenek sir boleh ada idea sampai macam ni sekali. Tak pernah terlintas di fikiran sesiapa pun" aku menggulingkan bebola mata geram.
"Memanglah tak tahu. Asyik pakai seluar terkoyak, baju besar, Converse. Macam mana nak tahu kalau awak tak ikut perkembangan fesyen? And one more thing, I like your wild dream just now. Sabar dulu.
Nanti, I'll treat you like a queen" dia berbisik di telingaku dengan nada yang rendah danSeksi? Bulu roma di bahagian leherku masing-masing berdiri tegak saat ini.
"Jom, bilik dah siap" aku segera membontoti langkah Halmeoni Jeon. Halmeoni, andalah wira seorang Kim Hara yang telah menyelamatkan saya dari seekor raksasa tua.
YOU ARE READING
Cikguku Suami Private 💜jjk 💜 (16+) •✓•
Teen Fiction🇨 🇴 🇲 🇵 🇱 🇪 🇹 🇪 🇩 [Siri Bangtan x Readers] 💄K-Novel💄 Suami hak milik persendirian. Sharing is not caring. Perampas akan didakwa! 💜Cinta tak kenal usia 💜 By: Miss_RoseGold Highest rank : #1 in imagine [11/8/2018] #1 in kpopimagine [11/5...