Biz geldik!!Sizi ve yazmayı çok ama çok özledim ❤Sınavım biter bitmez buraya koştum😉 Elimde olmayan nedenlerden dolayı kavuşma süresi uzadıkça uzadı ama sonunda buradayım. Umarım siz de hâlâ buralardasınızdır🙃
Kitap düzenlemek çok zormuş🤦♀️Her düzenlemeye başladığımda yeni yeni yerler gözüme çarpıyor ve ben bir kez daha başa sarıyorum. O yüzden bölümleri atmaya yine ilk bölümden başladım. İsteyenler bu bölümleri okumadan direkt kaldıkları yere gelene kadar bekleyebilirler ama yine ufak tefek değişiklikler olduğunu bilin. Tamamen size bırakıyorum.
Keyifli okumalar❤
◾◾◾
"Esin, hadi sıra sende!"
"Geliyorum!"
Masal'a dönüp "Ben birazdan geliyorum balım." deyip arka taraftan sahneye çıktım. Bu gece kulüpte mimarlık son sınıfların mezuniyet partisi vardı. Onları izlerken Masal'la seneyeki mezuniyet partimizi düşünmeden edemiyorduk. Bu düşünce bu gece, her zamankinden daha da heyecanlı olmama neden oluyordu. Sahneye çıktığımda heyecanımı biraz dizginlemeye çalışarak mikrofonu ellerimin arasına aldım ve dudaklarıma yaklaştırdım.
"İyi eğleniyor muyuz?" diye bağırdım. Etraftan onaylayan sesler yükselirken mikrofonu tekrar dudaklarıma yaklaştırıp "O zaman son hız eğlenmeye devam!" dedim ve onların alkış sesleriyle Cenk'e dönüp başlaması için işaret verdim. Cenk'in bagetleri birbirine vurup müziğe girmesiyle şarkıyı söylemeye başladım.
Bilemem ben mi aradım seni
Acaba sen mi tanıdın beni
Yüreğimde, ta derinde
Ellerime tutun nefretleAyrılamayız biz, ihtiras var
Öldüremeyiz biz, tutkumuz var
Göz göze bakışmak az mı geliyor
Küçücük öpücük delip geçiyorŞarkıyı söylerken yürüyüp mimiklerimle de şarkıya eşlik ediyordum. Herkesin dikkati bana dönerken heyecanım yerini özgürlüğe, cesarete bırakıyordu. Sahnede olmak... Şarkı söylemek... Sanırım beni hayatta mutlu eden şeylerin başında geliyordu.
Bu garip sevda, bitecek ama
Tutku sarıyor, hiç yok son veda
Yüreğimde, ta derinde
Ellerime tutun nefretleGelecek yasak, düşünüp durma
Sadece seviş, bir yalan duvak
Yüreğimde, ta derinde
Ellerime tutun nefretle ofAyrılamayız biz, ihtiras var
Öldüremeyiz biz, tutkumuz var
Göz göze bakışmak az mı geliyor
Küçücük öpücük delip geçiyorŞarkının devamında Cenk'in yanına gidip omzuna kolumu yasladım ve mikrofonu ona uzattım. Cenk gülerek şarkıyı söylemeye başladı. Diğer nakaratta ben de omzunun üzerinden eğildim ve ikimiz birlikte kapanışı yaptık. Alkış sesleri şarkıyı sonlandırmamızla birlikte artarken ıslıklar ve bağırışlar da yükseldi. Ne diyeyim, mimarlık son sınıflar eğlenmeyi biliyorlardı. Onların coşkusu beni de sarmış ve alkış sesleriyle daha da yükseldiğimi hissetmiştim. Cenk'in omzundan başımı kaldırıp tekrar sahneye yönelirken onlara selam verip diğer şarkıma geçtim. Birkaç şarkı daha söyleyip mezunlara iyi eğlenceler dilerken yerimi benden sonraki Dj'imiz Kaan'a bıraktım. Sahneden inerken alkış seslerinin tekrar yükselmesiyle yüzümdeki gülümseme arttı. Başkaları tarafından beğenilmek, takdir görmek her insan gibi benimde gururumu okşuyordu.
Millet, Kaan'ın açtığı şarkılarla delicesine dans ederken onların arasından sıyrılıp Masal'ın yanına ulaşmaya çalışıyordum. Zira kulüp küçük olmasına rağmen bugün fazla doluydu.
"Esin?" Adımın seslenilmesiyle arkamı döndüm. Bana doğru gelen adamı gözlerim kısık bir şekilde izledim. Uzun boyu, buğday teni ve masmavi gözleri, yanaklarını çevreleyen kirli sakalıyla karşısındakine görsel ziyafet çektiren bir adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ESİN'TİSİ (Tamamlandı)
Teen Fiction"Şimdi kim olduğumu öğreneceksin tatlım. Ama siz benim kim olduğumu öğrenmeden önce Alper'in bir bilmece çözmesi gerekiyor." Alper'in dibine iyice girdim. Herkesin duyabilmesi için yüksek sesle konuştum ki buna gerek bile yoktu. Herkes pür dikkat bi...