◾
Notu defalarca ve defalarca okudum. Ne demek benim olanı geri alıyorum. N'oluyordu lan?
Yumruğumu sıkmaktan elim bembeyaz olmuştu.
Benim olanı geri alıyorum!
Cümle beynimde yankılanmaya devam ederken aklıma bu notu bırakabilecek tek bir isim geliyordu!
Esin'in eski sevgilisi: Melih!
Ama buna nasıl cesaret edebilirdi? Buna cesaret edebilecek göt var mıydı onda? Ve tahminimde doğru muydum? Esin iyi miydi? Kızım iyi miydi?
Sorular beynimde dolanırken ne yapacağımı şaşırmıştım. İlk önce ne yapmalıydım? Masal... Evet Masal'ı aramalıydım. Elimde kağıdı çevirirken telefonumu aradım. Kanepenin üzerine bıraktığım telefonumu alıp Masal'ın numarasını tuşladım. Ikinci çalışta telefon açılırken Masal'ın meraklı çıkan sesi kulaklarımı doldurdu.
"Geldi mi Esin?"
"Esin hâlâ yok! Yemek masasında bir not buldum. Benim olanı geri alıyorum. Boşuna arama, yazıyordu."
Masal'ın sesi endişeli bir hale büründü. "Ne demek benim olanı geri alıyorum. N'oluyo ya? Şaka mı bu?"
"İnan ben de anlamıyorum ne dolaplar dönüyor! İsim yazmıyor ama bu nottan aklıma tek bir isim geliyor. Melih şerefsizi! Bu sefer öldüreceğim o iti!"
"Alper, dur bir sakin ol. Biz Can'la geliyoruz şimdi oraya. Bizi bekle. Hatta bizi bekleme sen polisi ara."
Elimi alnıma bastırıp gözlerimi kapattım. "Babamı arayacağım. Sizi bekliyorum." deyip telefonu kapattım.
Vakit kaybetmeden babamı aradım. Onun çevresi genişti. Bir şeyler yapardı, bulurdu o. Birkaç çalıştan sonra babam telefonu açtı.
"Vardın mı oğlum İzmir'e?"
"Geldim baba geldim de Esin yok!"
"Ne demek yok?" Sorusundan babamın afalladığını fark ederken devam ettim.
"Basbaya yok baba. Geldiğimde salonun ışığı yanıyordu ama Esin evde değildi. Telefonu evde. Ayrıca yemek masasının üzerinde bir kağıt vardı. Üzerinde 'Benim olanı geri alıyorum. Boşuna arama.' yazıyor. Baba delireceğim, yardım et bana. Karım yok. Tek bir iz yok. Şu an nerede bilmiyorum. Ne durumda bilmiyorum."
Telefondan gelen hışırtı sesleriyle babamın konuşmak için başka bir yere geçtiğini anladım.
"Dur dur bir sakin ol. Şimdi bana detaylıca anlat. Kim yapar bunu? Niye yapar?" Durakladıktan sonra sıkıntılı bir sesle devam etti. "Kudret yapmış olmasın? Şirketten sonra ailemize de mi sıçrattı intikam mevzusunu? Ama neden öyle bir not yazsın? Hatta niye not bıraksın arkasında?"
Ailede Melih olayını kimse bilmediği için babamın Kudret'ten şüphelenmesi normaldi. Kısaca Melih'i anlattım. Anlatırken küplere bindi. Eski sevgilisini neden hayatımıza sokmasına izin verdim, diye. Ki haklıydı! Keşke Esin'i dinlemeseydim! Keşke o herifi ilk gördüğüm an gebertseydim! Ama yapmamıştım.
Haftalar önce mesaj attığında da bir şey yapmamıştım! Ne zaman bir şey yapmıştım ki?
"Tamam kendini suçlayıp durma. Ben şimdi Talat amcanı ararım. O bize yardım eder."
"Buradaki polise haber vereyim mi?" diye sorduğumda babam "Benim telefonumu bekle." dedi ve telefonu kapattı.
Burada hiçbir şey yapmadan nasıl bekleyecektim onu da söyleseydi keşke!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ESİN'TİSİ (Tamamlandı)
Ficção Adolescente"Şimdi kim olduğumu öğreneceksin tatlım. Ama siz benim kim olduğumu öğrenmeden önce Alper'in bir bilmece çözmesi gerekiyor." Alper'in dibine iyice girdim. Herkesin duyabilmesi için yüksek sesle konuştum ki buna gerek bile yoktu. Herkes pür dikkat bi...