Part 2

7.4K 448 6
                                    

"ο Γάμος είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου

"ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη

"μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου"

"Αυτό είναι εκβιασμός" φώναξα για ακόμα μια φορά, για να γίνει αυτη η καλη κυρια της κοινωνίας που πάντα ονειρευοταν με εριχνε σε μια κόλαση χωρίς επιστροφη!!!!

"Ριτα ασε μας λίγο μόνους!" η φωνή του ιδια αλλά αυτη τη φορά άχρωμη και αυστηρή.. 

"ευχαρίστως" είπε εκείνη με το αλλαζονικό της βλέμμα

"Αμέλια, δεν ήξερα οτι δεν ήξερες" είπε εκείνος αλλά εγω συνέχιζα να κάνω πάνω κάτω στο δωμάτιο...

"αλλα εσυ ήξερες και γέλαγες μια χαρα μαζί μου" είπα εγώ εκνευρισμένα..

"δεν φταίω εγω που δεν σε σεβεται η μητριά σου, και εγω κι ο πατερας μου κι ο δικός σου ξέραμε οτι εχεις δεχτει με χαρα μάλιστα" είπε αυτός 

"με χαρα λεει!!! είμαι μόνο 20 χρονών!! με δουλεύεις μόλις πρόλαβα κι τελείωσα τη σχολή μου! μόλις ξεκινησα καριερα κι δεν ξερω καν τι επαγγελματικη αποκατασταση θα εχω! γιατι να παντρευτω γιατί!!!" φωναζα με στην υστερία μου..

"δεν σε αναγκάζει κανείς Αμέλια απλα δεν θα γίνει η συμφωνία" είπε αυτός

"δεν με αναγκάζει το λες εσυ αυτό;" ρώτησα εκνευρισμένη.

"κοιτα Αμέλια δεν μπορω να σου λέω ψέματα! εχεις δυο επιλογές. η μια να μην με παντρευτεις και να μην γινει η συμφωνια και η αλλη να με παντρευτεις και να τα βρουμε μεταξυ μας σχετικά με περιουσιες κλπ και οι δυο μας θα είμαστε μια χαρά προπάντως εσυ που θα γλιτώσεις την μητριά σου" είπε εκείνος

"ναι ωραια ευχαριστω για το ψυχικό σου!" είπα ειρωνικά.. 

"εσυ γιατί θες να με παντρευτείς μου λες;" είπα εκνευρισμένη

"επαγγελματικά συμφέροντα Αμέλια" είπε εκεινος τόσο ανετα.. 

"και πως γινεται να παντρευτουμε δεν γνωριζομαστε καν πως ξέρω εγω οτι δεν είσαι κανένας σαδιστης" είπα και εκείνος κάθισε δίπλα μου..

"για αυτό δεν υπόσχομαι" είπε γελώντας 

"Αύριο βράδυ θα γίνει το τραπέζι εδώ στο σπίτι σου. Θα υπογραφτουν τα χαρτια αν με δεχτεις σε γάμο! το μόνο που μπορω να κάνω είναι να βγουμε το πρωι και να συζητησουμε τους όρους που δεχεσαι να γινει η συμφωνια.. ατυποι οροι που θα τους ξερω μονο εγω και εσυ!" είπε εκεινος και στην κατασταση που φτάσαμε δεν είχα τίποτα να χάσω..

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now