"και να με παιρνεις τηλεφωνο!" είπε πάλι
"εχουμε αρκετη διαφορά ώρας όμως" είπα εγώ
"δεν πειράζει ας με παιρνεις όλη μερα δικη σου όλη νυχτα δικη μου" είπε πάλι..
δεν ξερω τι είχε πάθει αλλά αυτο που είχε μάθει μου άρεσε, μου αρεσε πολύ!!
"Εβαν... γιατί είσαι ετσι μαζί μου;" είπα εγώ καθως οι ανασφαλειες με τρωγαν ολόκληρη..
"γιατί αυτο μου βγαίνει μαζί σου" είπε εκείνος πήσιάζοντας τα χείλη του στα δικά μου..
"Εβαν-" δεν πρόλαβα να πω και ήδη με είχε φίλησει, καμια σχεση όμως με τα υπόλοιπα φιλιά του τα επιτακτικά και τα σληρα.. αυτό ήταν πιο γλυκό.. πιο συναισθηματικο....
"Εβαν,μας φωτογραφίζουν δημοσιογράφοι" είπα εγώ όταν σταμάτησε να με φιλάει.
"δεν τους είχα δει καν" είπε εκείνος
ναι και τωρα σε πίστεψα.
δεν ξέρω τι να πιστέψω..
απλά δεν ξέρω πως γίνεται να άλλαξε ετσι ξαφνικά.
είμαι επιφυλλακτική.
και που ξερω εγω αν τα κάνει όλα αυτα για να με κανει να τον χωρίσω;
και αν είναι μπλεγμένη η Ρίτα;;
θα σκάσω.. Αγγλία σου έρχομαι μπας και χαλαρώσω.
"ωρα να φευγουμε" είπε η Μπλερ και εγω χαμογελασα αδυναμα. εκεινος στεκοταν και μας κοίταζε καθώς φεύγαμε..
φφ...
Βόλτα στην οξφορντ στριτ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μονο αυτό χρειάζομαι...
[...]
Έχει περάσει μια εβδομάδα που είμαι στην Αγγλία και ούτε που έχω καταλάβει πότε πέρασε.. Αν και τρέχουμε απο δουλειά σε δουλειά ειναι τοσο ωραίο να είμαι με τη Μπλερ... περνάω απλά τέλεια!!
Προχωράω στην Οχφορντ στρεετ.. έχει απίστευτο κόσμο.. σταμάτησα μπροστα απ τα φορεβερ 21 να κοιτάξω το κινητό μου, σημερα ο Εβαν δεν με είχε πάρει κανενα τηλέφωνο συνηθως με παίρνει ανα 2 με 3 ωρες.. καθώς άφησα το κινητό μεσα στην τσάντα μου ένιωσα βήματα πίσω μου.. κοιταξα πίσω... απλά κοσμος... Τι στο καλό..
έστριψα σε ενα στενό το πιο όμορφο της οξφορντ στρεετ είναι πάντα στολισμένο με φώτα και εχει τις πιο όμορφες καφετέριες...
κάθισα σε μια ώστε να πιω τον καφέ μου και καταφωνή με πήρε τηλεφωνο...
"Τι κάνει η όμορφη" είπε εκείνος
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...