παρτ 30

3.8K 246 27
                                    

" Τώρα δεν θα μου μιλάς γιατί; Τι έκανα πάλι; Γτ αν είναι για τα μνμτα αν έκρυβα κάτι θα είχα κλειδώσει το κινητό δεν θα το είχα σε Κοινη θέα " ανακοίνωσα κοιτώντας τον στα μάτια..

Εκείνος έπλεξε τα χέρια του στο λαιμό μου κι μου ψυθιρισε στο αυτί

"Αποδείξε το" είπε

"Πώς;" Τον ρώτησα

"Κάνοντας πλέον αυτόν τον γάμο κανονικό" ανακοίνωσε κι τον αγριοκοιταξα....

"Αυτό δεν είναι απόδειξη" απάντησα

"Και τι θεωρείς απόδειξη;" Είπε εκείνος

"Δεν αποδεικνύεται αν δεν με εμπιστεύεσαι" ανακοίνωσα κι εκείνος άφησε ένα ειρωνικό γέλιο κι έφυγε προσπερνοντας με...

Καλά το πάει..

Όχι το βλέπετε...

Μετά εγώ φταίω;

Αφού ετοιμάστηκα κατέβηκα κατω, ο Εβαμ πήρε το παλτό μου από τα χέρια μου για να μου το φορέσει.. βέβαια μπροστά στους άλλους σαν να μην τρέχει τίποτα..

Όταν μπήκαμε στο αμάξι επικράτησε σιωπή. Μέχρι που την έσπασε με τον πιο λάθος τρόπο..

"Δεν θέλω να γυρίσεις στην Οξφόρδη" ανακοίνωσε..

"Είπες ότι μπορώ να κάνω ότι θέλω με τη ζωή μου" προσπάθησα ν φανώ ψυχραιμη κι να μην τσακωθούμε.

"Όχι το ν έχεις γκόμενο όμως"

"Δεν έχω"

"Σε πιστέψαμε τώρα"

"Έβαν εσύ δεν έχεις το κινητό μου? 1234 ο κωδικος ψαξτο όλο αν κι είναι γελοιο. Κι οι δυο μας ξέρουμε ότι θα ήξερες πολύ καλά αν συνέβαινε κάτι τέτοιο"

Δεν μιλούσε γιατί ήξερε ότι έχω δίκιο..

"Το θέμα μου είναι ότι δεν σε έχω"

"Κι ούτε πρόκειται αν συνεχίζεις να με πνιγείς έτσι" ανακοίνωσα.

Φτάσαμε στο κλαμπ, ο Εβαν είχε το χέρι του στη μέση μου καθώς προχωραγαμε. Αναμιχθηκαμε στον κόσμο κι όταν βρήκαμε ένα καλό σημείο στο μπαρ σταθήκαμε εκεί. Η Μπλερ κι εγώ μιλάγαμε όσο μπορούσαμε μέσα στη βαβούρα..

Μετά από δύο ποτάκια απλά χορευαμε, Έβλεπα ότι ο Εβαν είχε μονίμως καρφωμένα τα μάτια του πάνω μου, σαν να εξετάζε τις κινήσεις μου πιο πολύ..

"Μπλερ πάμε να κάτσουμε" της είπα καθώς δύο τύποι φαινόταν να μας φλερτάρουν...

"Γιατι;" Στον κόσμο της εκείνη..

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now