Το κουδούνι έκοψε την εξιστόριση μου, κι η Τζες άνοιξε τη πόρτα, ή Αμέλια με κοίταζε μπερδεμένη περιμένοντας με αγωνία να συνεχισω αυτο που έλεγα."αυτη η Γυναίκα" είπα καθως η Ελσα μπήκε στο σπίτι, το Βλέμμα της Αμελιας πάγωσε..
Τέλος πλευρά Εβαν
Πλευρά Αμελιας 6 μήνες Αργότερα.
Η ημέρα της ορκομωσίας μου επιτέλους παίρνω το μεταπτυχιακό στο χέρι μου.
Οικογένειες περιμένουν να δουν τα παιδιά τους να τα καμαρώσουν κι να βγάλουν πολλές φωτογραφίες ώστε να γεμίσουν το άλμπουμ τους."Τρελή μέρα ε?" Είπε η Μπέτυ, ήμασταν μαζί στα ίδια μαθήματα..
"Δεν βαριέσαι" απάντησα..
"Οι δικοί μου είναι εκεί μπροστά, οι δικοί σου;"
"Δεν ήρθαν " απάντησα κοφτά. Τι να έλεγα;
Ότι ο Πατέρας μου είναι ο Βολεμενος πρωθυπουργός ο οποίος απατούσε τη μάνα μου με αυτό το έκτρωμα που σαπίζει στη φυλακή?
Ότι η Μαμά μου που όλοι ξέραμε ότι είναι νεκρή πλέον δουλεύει στην φβι και σκηνοθέτησε τον θάνατο της στην ίδια παγίδα που πήγε να της στήσει για να την δολοφονίσει η Ρίτα...Σας είπα ότι σαπίζει στη φυλακή? Το μόνο καλο της υπόθεσης...
Ότι ο άνθρωπος που με έμπλεξε σε όλη αυτή τη διαδικασία ήταν ο μόνος άνθρωπος που νόμιζα ότι χρειάζομουν? Η ίδια μου η μανούλα....
Φλασμπακ
"αυτη η Γυναίκα" είπε ο Εβαν κι έμεινα κόκαλο..ανοιγοκλείνω τα μάτια μου σαν να είδα όντως φάντασμα που όντως έβλεπα φάντασμα..
"Δεν μπορεί δεν μπορεί με δουλεύετε" είπα νευριασμενη...
"Ναι είναι η μαμά σου, ζωντανή"
"Αμέλια.." είπε εκείνη με αυστηρό τονο.
Όπως πάντα σαν να μην συμβαίνει τίποτα.. πάνε 10 χρόνια... Τι μάνα μπορεί να είναι αυτή ακριβώς.
"Ξέρετε κάτι δεν θέλω να ακούσω τίποτα. Θέλω να τελειώσει αυτό το φιάσκο κι να με αφήσετε ήσυχη" ανακοίνωσα.
"Όντως έχεις γίνει αυτή ακριβώς η γυναίκα που ήθελα να γίνεις μπορείς να στέκεσαι μόνη σου στα πόδια σου" ανακοίνωσε εκείνη με περηφάνια..
Περπατούσα νευρικά κρατώντας το κεφάλι μου..
"Θα μας αφήσεις να σου εξηγήσουμε? " Ρώτησε ο Εβαν.
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...