Part 31

3.8K 254 37
                                    

Πλευρά Εβαν
"Θα της τα πεις όλα η θα της τα πω εγώ" ανακοίνωσε η Μπλερ.

"Να της πω τι; " Έκανα τον ανηξερο που ήξερα εγώ τι εννοούσε δεν ήθελα να καρφωθω κι μόνο μου..

"Για την "έλσα" πως μπόρεσες να της κρύψεις κάτι τέτοιο? Πως μπορείς να της λες ότι την νοιάζεσαι κι να της κρύβεις κάτι τόσο σημαντικό?" Ήταν τρομερά τσιτωμενη..

"Μπλερ χαλαρώσετε λίγο κι πίστεψε με δεν πρέπει να μάθει τίποτα μπορείς να μου εξηγήσεις αργά κι καθαρά τι ακριβώς ξέρεις κι ορκίζομαι να στα πω όλα με την προϋπόθεση να μην μάθει τίποτα η Αμέλια" είπα ήρεμα.. δεν διακινδύνευα το συγκεκριμένο θέμα με τίποτα...

"Επειδή στην ουσία η συμφωνία είναι άκυρη!! και η Αμέλια μπορεί να κάνει τη ζωή της κανονικά παίρνοντας διαζύγιο!" ανακοίνωσε η Μπλερ.

"Το οποίο παρεπιπτόντως δεν θα το δώσω" ανακοίνωσα και εγώ και με αγριο κοίταξε.

"Η Αμέλια πρεπει να μάθει" 

"Αυτο δεν μπορείς να το κρίνεις ούτε εσύ ούτε εγώ δυστυχώς Μπλερ! δεν μπορεί κανείς μας να μιλήσει παίζονται τα κεφάλια μας. Εσυ μπορεί να μην είσαι δεσμευμένη με το να κρατησεις το στομα σου κλειστό αλλά είναι ο Ιαν και θα τον μπλέξεις ασχημα" της εξηγησα και κάπως χαλάρωσε.. ξεφυσούσε νευρικά και κάθισε στην πολυθρόνα  στηρίζοντας το κεφάλι της στα χέρια της. 

" Θα μας μισήσει όλους" ανακοίνωσε η Μπλερ και είπε αυτό ακριβώς που δεν ήθελα να ακούσω. 

"αυτό φοβάμαι και εγώ.." ξεφύσησα και κάθισα απέναντι της.

"δεν ξέρω τι σου είπε ο Ιαν αλλά δεν έκανα ποτέ κάτι εισβαρος της!! ξεκίνησα και δέχτηκα από συμφέρον αλλά στο ορκίζομαι οτι ο μονος χαμένος της υποθέσης είμαι εγώ!" της είπα και εκείνη με κοιταξε δυσπιστα. 

"Τι λες ρε Έβαν, εσύ έχεις τη θέση σου πέτυχες τον σκοπό σου" φαινοταν νευριασμένη.

"Μάλλον δεν στα είπε όλα ο Ιαν, υποσχομαι να στα εξηγησω αυριο κιολας σημερα όμως δεν γίνεται" αποκρίθηκα. 

"Δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να της το κρύβω.."

"πίστεψε με θα τα μάθει όλα όπως πρέπει σύντομα είμαστε πολύ κοντά εμπιστεύσου με!" εκείνη έγνεψε καταφατικά κι έπειτα γυρίσαμε στο καθιστικό. η Αμέλια είχε φρικάρει τελείως.

"θα μου εξηγήσει κάποιος;" ρώτησε τσιτωμένη.

"Τιποτα λάθος μου" είπε η Μπλέρ όμως η Αμέλια φαινόταν οτι δεν την πίστεψε.

"είχαμε 'εναν τσακωμο με τον Ιαν, ήθελα να διασταυρώσω απόψεις" εξηγησε η Μπλερ..

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now