Part 20

5.9K 373 28
                                    

"μου υπόσχεσαι οτι δεν θα ξανα νιώσεις ετσί και ότι θα είσαι πάντα ο εαυτός σου;" είπε και άνοιξα τα μάτια μου να τον κοιτάξω..

"θα δείξει, τωρα ασε με να ηρεμισω" είπα γυρισα προς το μερος του ακουμπωντας το κεφαλι μου στο μπράτσο του για να ξαπλώνω καλύτερα.

"α ετσι ηρεμείς;" είπε εκείνος γελώντας.

"ναι" απάντησα

"εχω και αλλους τρόπους να σε ηρεμίσω" είπε και με φίλησε στο λαιμό..

"απεναντιας αυτο με τσιτωνει" είπα και η απάντηση του ήρθε με ένα φιλι.. με τραβηξε ωστε να ανέβω πάνω του κρατώντας το κεφάλι μου ωστε να είναι σιγουρος οτι δεν θα σταματησω το φιλι....

 Η πόρτα πάλι χτύπησε και το φιλι μας διακόπηκε για να μιλήσει ο Εβαν, εγώ απλά ξαπλωστα στο στέρνο του εφόσον βρισκόμουν ακόμα πάνω του.

Για μαξιλάρι είναι καλός η αλήθεια είναι. 

"ναι;" φώναξε και η πόρτα άνοιξε.

"συγνώμη κύριε αλλά είναι κάτω ο κυριος Ίαν με τη δεσποινίδα Μπλερ" είπε η Τζες και εγω κοιταξα τον Έβαν με ενα βλεμμα μιξης αποριας και αγελαδας..

προς τι αυτή η συνάντηση;;

ο Ιαν και η Μπλερ μαζί;;

μου χρωσταει εξηγησεις η κυριά!! 

"εντάξει Τζες κατεβαίνουμε, βαλτους τι θελουν να πιουν κι ερχομαστε" είπε εκείνος και η πόρτα εκλεισε αφου πρώτα του εγνεψε η Τζες καταφατικά.

Μου χάιδεψε τα μαλλιά φιλώντας με στο κεφάλι

"είσαι εντάξει να πάμε κάτω;" ρωτησε εκείνος. 

"ναι.." είπα εγώ και σηκώθηκα απο πάνω του για να σηκωθώ εντελώς όρθια..

"πάμε" είπε ανοίγοντας τη πόρτα και μπλέκοντας το χέρι του με το δικό μου.

κατεβήκαμε τη σκάλα και ο Ιάν με την Μπλερ μας κοίταξαν αμέσως.

"αντε ρε παιδιά" είπε ο Ιαν 

"τι έγινε ρε παιδια πως και απ τα μέρη μας;" ρώτησε ο Τζεικ αφου έκανε μια φιλικη χειραψία με τον Ιάν και αφου φίλησε σταυρωτα την Μπλερ. επειτα χαιρέτησα και εγω τα παιδια φιλωντας τους σταυρωτα.

"είχαμε πάει για καφε και λεγαμε να σας πάρουμε να πάμε χαλαρα για φαγητο εξω" είπε ο Ίαν και εγω σηκωσα τα φρύδια μου κοιτώντας τη Μπλερ.

"Αμέλια;" είπε ο Έβαν και εγώ ανασηκωσα τους ωμους μου σε στυλ ότι δεν εχω πρόβλημα.

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now