"Θα έρθεις;" Ρώτησε κι άνοιξε τη κουβέρτα ώστε να μου κάνει χώρο.
Πήγα ξάπλωσα δίπλα του. Η κουβέρτα δεν άφηνε το κρύο να με αγγίξει παρόλο που ήμουν από μπάνιο. Ίσως έφταιγε και το αλκοόλ..
"Γιατί είσαι τόσο περιποιητικος σήμερα αφού είσαι νευριασμένος μαζί μου;" Τον ρώτησα κι εκείνος απλά άφησε το κρασί του δίπλα στο τραπέζακι κι έπειτα με τράβηξε πιο πολύ στην αγκαλιά του.
"Δεν μπορώ να είμαι νευριασμένος μαζί σου" ανακοίνωσε κοιτάζοντας με στα μάτια.. πάλι με κομπλαρει...
" δεν μπορώ να πω ότι ισχύει.." είπα δυσπιστη καθως ήμουν.
"γενικότερα με αμφισβητείς" ανακοίνωσε εκείνος..
"Εβαν.. σκέφτομαι γενικότερα κάτι τον τελευταίο καιρό.. μόλις σιγουρευτώ θα καταλάβεις ότι δεν σε αμφισβητώ καθόλου" ανακοινωσα.
"δεν μπορείς να μου πεις από τώρα;" ρώτησε εκείνος..
"δυο πράγματα σκέφτομαι" του είπα και εκείνος ανακαθισε ώστε να με ακούσει με προσοχη, γέμισε ξανά τα ποτήρια μας με κρασί κι μου έδωσε το δικό μου.
"ακούω" είπε τσουγκρίζοντας.
"το ένα έχει να κάνει με τα επαγκελματικά μου, σκεφτομαι να ιδρύσω μια δική μου εταιρεία με κρέμες για το προσωπο σωμα κλπ" ανακοίνωσα και εκείνος χαμογέλασε.
"μπορώ να σε βοηθήσω" είπε και φαινόταν ικανοποιημένος.
"και το άλλο;" ρώτησε κι ήπιε μια ακομα γουλια απο το κρασι του κι έπειτα το αφησε στην ακρη.."
"ναι εμ.. το αλλο έχει να κανει με εμας" είπα κι εγώ πινοντας μια γερή γουλια κι αφηνοντας κι εγω με την σειρα μου το ποτηρι στην άκρη.
"πες μου" ήταν αρκετά ανυπομόνος.
"θα ήθελα να ξεκινήσουμε από την αρχη ξανά παντρευτούμε κάποια στιγμη.. αυτή τη φορά κανονικά κι όχι επειδή ειμαστε υποχρεωμενοι" δυσκολεύτηκα να το πω αλλα εκείνος φαινόταν σαν κάτι να τον προβλημάτιζε.
"αυτο είναι ή προσπαθείς να με κάνεις να υπογράψω διαζύγιο ώστε να βρεις την ελευθερία σου;" ρώτησε εκείνος γεμίζοντας ακόμα μια φορα το πλέον άδειο του ποτήρι.
"σταμάτα να πίνεις αρχικά, έχω πιει λιγότερο από εσένα και είμαι έτσι φαντάσου εσύ" του είπα και εκείνος με κοίταξε επικριτικά.
"και μόλις προσπέρασες την ερώτηση μου" ανακοίνωσε
"αυτό δεν ήταν ερώτηση ήταν ανασφάλεια και το προσπέρασα γιατι ήταν προσβλητικό! δεν είμαι ύπουλη όπως εσυ!!" απάντησα νευριασμένα και σηκώθηκα ώστε να φύγω.
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...