part 45

3K 154 3
                                    

Ήξερα ότι η Μπλερ ήταν καλά οπότε είχα ήδη αρκετή δύναμη. Ο Ίαν βέβαια ήθελε να με σκοτώσει αλλά μάλλον άρχισε να συνειδητοποιεί τι έκανε κι γιατί την ανάγκασε να εξαφανιστεί.

Μπλερ σου έρχομαι..

"Θες να μου πεις για άλλη μια φορά το σχέδιο σου;" Είπε ο Εβαν διακόπτοντας τη σκέψη μου.

Βρισκόμασταν ήδη στο αεροπλάνο περιμένοντας να φτάσουμε πίσω στην Αμερική.

"Ναι θα πάρουμε διαζύγιο, μπροστά στο διοικητικό συμβούλιο θα πάρεις τη θέση σου κι θα φύγει από πάνω μου κάθε δεσμός με την υποτιθέμενη οικογένεια μου" είπα εγώ

"Γιατί να θες κάτι τέτοιο;" Προσπαθούσε ο Εβαν να βρει παγίδες αυτή τη φορά.

"Θα ανοίξω τη δική μου επιχείρηση κι θα γυρίσω όταν έρθει η ώρα!! " είπα εγώ και εκείνος φαινόταν αρκετά δυσαρεστημένος.

"Εμπιστευσου με Έβαν! Έκανες τόσα χρόνια αυτό που ήθελαν οι άλλοι πόσο δύσκολο σου είναι να ακολουθήσεις το δικό μας σχέδιο;" Τον ρώτησα κι εκείνος με κοίταξε λοξά.

"Δικό μας;" Αμφισβήτησε

"Εντάξει δικό μου είναι αλλά χρειάζομαι τη βοήθεια σου κι το ξέρεις. Επίσης δεν σου είπα ότι σε χωρίζω " του είπα εγώ κι εκείνος κατενευσε για άλλη μια φορά με τράβηξε στην αγκαλιά του...

"Σύμφωνοι" είπε εκείνος.

Σε λίγη ώρα ήμασταν στο διοικητικό συμβούλιο όλοι απορημένοι με το τι ήταν το τόσο επείγον που κάναμε διοικητικό συμβούλιο.

Με τον Εβαν είχαμε ήδη κινήσει διαδικασίες διαζυγίου, είχαμε υπογράψει τα χαρτιά κι τα είχαμε φωτοτυπησει σε όσα αντίτυπα ήταν κι οι φάκελοι των μελών του διοικητικού συμβουλίου...

"Τι σημαίνει αυτο;" Ρώτησε ο πατέρας του Έβαν.

"Η Αμέλια ζήτησε διαζύγιο" είπε ο Εβαν

"Για να είμαι σωστότερος η Αμέλια έμαθε ΤΑ ΠΆΝΤΑ με κάθε λεπτομέρεια κι ζήτησε διαζύγιο." Είπε ο Εβαν κι ο πατερας του φαινόταν επιτελούς ικανοποιημένος.

"Αμέλια παιδί μου το ξέρεις ότι-"

"Είμαι μόνη μου ; Ναι το ξέρω πάντα έτσι ήταν τώρα δεν έχω κι υποχρεώσεις" είπα εγώ κι ο πατέρας του Έβαν με κοιταζε... Σαν να ήταν περήφανος... αλλα... Με εμένα??

Τελείωσε το διοικητικό συμβούλιο κι ετοιμαζα τα πράγμα μου για να φύγω.. το δεύτερο μέρος του σχεδίου έπρεπε να μπει μπροστά..

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now