Part 42

3.9K 208 30
                                    

Τον κοίταξα μπερδεμένη έπειτα όμως στάθηκα στις μύτες των ποδιών μου παρόλο που φόραγα ψηλοτάκουνα κι τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του αγκαλιάζοντας τον.. εκείνος με σήκωσε από το έδαφος ώστε να κάνει την αγκαλιά πιο εύκολη κι έπειτα με άφησε στον καναπέ.. 

"μην παίζεις με τα συναισθήματα μου Αμέλια.." απομακρύνθηκε κι στήριξε τον πήχη του χεριού του στην τζαμαρία, έπειτα ακούμπησε το κεφάλι στου στο χέρι του και έμεινε αμίλητος.

Είχα σκεφτεί πολλά να πω και προσπαθούσα να βάλω τις λέξεις στη σωστή σειρά ώστε να μην φανώ νευριασμένη. Ο χτύπος της πορτας με πρόλαβε πριν σπάσω εγώ τη σιωπή.

Σηκώθηκα για να πάω να ανοίξω.
Με το που στάθηκα στα πόδια μου αστραπιαία το κεφάλι του Εβαν γύρισε προς το μέρος μου.

"κάτσε κάτω" είπε απότομα και έπειτα κατευθύνθηκε προς την πόρτα. 

Πόσο με νευρίαζε αυτός ο άνθρωπος...

Κάθισα κάτω σκεπτόμενη τα λόγια του. Πως παίζω ακριβώς με τα αισθήματα του. Εγώ παίζω; τι άλλο θα ακούσω σήμερα. 

"Τι έγινε Ιαν; " ρώτησε ο Εβαν και ο Ιαν μπήκε στο δωμάτιο.

"Τι ώρα θα πάμε για φαγητό;" ρώτησε ο Ίαν.

"ξέρω γώ...σε καμιά ωρα;; " η φωνή του Εβαν ακουγόταν αδιάφορη.

"που θα πάμε;" ρώτησε ο Ίαν

"πάμε κάτω στο ξενοδοχείο" απάντησε ο Εβαν.

"τι δεν θα πάμε κάπου έξω;;" ρώτησα αυθόρμητα εγώ.

Τι θα κλειστούμε μέσα;; δεν ήρθαμε όλοι για δουλειές. Αυτή τη φορά δυο κεφάλια με άγριο κοίταζαν. 

 "Για να συνεχίσεις τις επαφές σου ή να γνωρίσεις και άλλους φίλους σου στη Μπλερ;" ο Ιαν απευθύνθηκε σε μένα με ειρωνεία. Μόλις με προσέβαλε ή μου φάνηκε;

"Ίαν κόφ' το , μην της ξανά μιλήσεις έτσι" αυτή τη φορά μίλησε ο Εβαν αυστηρά. Μου έκανε εντύπωση που δεν συμφώνησε μαζί του. Κι εκείνος για τον ίδιο λόγο μου ήταν νευριασμένος.
Ο Ίαν σήκωσε τα χέρια ψηλά και έπειτα κάτι ψυθήρισε στον Εβαν κι έφυγε. 

  Όχι μόνο έχω έναν Εβαν να ελέγχει τη ζωή μου, τα έχει μπλέξει κι η Μπλερ με αυτόν τον Ιαν. Πόσο ηλίθιος, δεν φαινόταν έτσι στην αρχή.

"πήγαινε να ετοιμαστείς" ανακοίνωσε ο Εβαν ερχόμενος προς το μέρος μου. Είχα ξαπλώσει στον καναπέ και έπαιζα με το κινητό μου το οποίο κι μου πήρε από τα χέρια.

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now