"Λοιπόν Έβαν σε ακούμε" είπε ο πατέρας του ο οποίος είχε υπερβολική αυτοπεποίθηση κάτι που με τρόμαξε.. αυτό σημαίνει ότι κάτι έχει αποφασίσει το οποίο δεν θα μαρεσει....
"ολοι αυτιά είμαστε" είπε ειρωνικά ο Κάιλ. Το βλέμμα του ήταν γεμάτο σιγουριά σαν να ήξερε ήδη τι θα έλεγε ο Εβαν..
Ποτέ μου όμως δεν είχα αναρωτηθεί γιατί έχουν τέτοια κόντρα ανάμεσα τους... μια τέτοιας έκτασης κόντρας σίγουρα στηρίζεται κάπου αλλού αλλά που;;;;
"Λοιπόν όπως όλοι γνωρίζεται και όπως βλέπετε τον απολογισμό της εταιρείας τα έσοδα μας έχουν ανέβει κατά 20% σε σχέση με τα προηγούμενα έτη-"
"αυτό δεν μας εγγυάται ότι θα συνεχίσει να είναι έτσι.." είπε ο Κάιλ ειρωνικά για ακόμα μια φορά.
"Κάιλ σε παρακαλώ..Εβαν σε ακούμε συνέχισε" είπε ο πατέρας του Εβαν.
"θεωρώ πως το σχέδιο που υποστηρίζω λειτουργεί άψογα όπως θα δείτε κι πάρακατω στο φάκελο που έχετε μπροστα σας όπως κι οτι θα προχωρήσει περισσοτερο με -"
"καλα όλα αυτά όμως ο τύπος έχει σταματήσει να ασχολείται με τη προσωπικη σου ζωή δεν έχει τίποτα να γραψει τους τελευταίους μηνες που σημαινει δεν βρίσκεστε πρωτοσέλιδο δεν ειναι κατι το οποιο ειναι καλο για την εταιρια πρέπει σε κάθε εξωφυλλο να αναφέρεστε κατι στο οποίο πασχίζεται" είπε ο Κάιλ και το επικριτικό βλέμμα του πατέρα του Εβάν είχε εστιάσει στον Εβαν..
"εδω ο Κάιλ έχει δίκιο" είπε ο πατερας του κι πριν καν προλάβει να ολοκληρώσει τη συζήτηση του η γραμματέας του Εβαν εισήλθε στην αίθουσα συνεδρίασης.
"συγνώμη που ενοχλώ αλλα θα πρέπει να δείτε στην ιστοσελίδα κάθε περιοδικού έχει γινει χαμός.. και οι δημοσιογραφοι εχουν σπάσει τα τηλέφωνα.." είπε η γραμματέας κι ο Εβαν με επιφυλακτικο χαμόγελο τσέκαρε το τηλεφωνο του...
"ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΥΖΗΓΟΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΕΒΑΝ ΝΤΟΥΡΑΝ, ΑΜΕΛΙΑ ΤΕΙΤ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΊΧΕ "ΞΑΦΝΙΚΗ ΖΑΛΑΔΑ" ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΠΌΛΗ. ΆΡΑΓΕ Η "ΞΑΦΝΙΚΗ" ΖΑΛΑΔΑ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟ Η ΑΠΟ ΚΆΤΙ ΑΠΡΌΣΜΕΝΟ;;" Ειπε ο Εβαν διαβάζοντας το άρθρο κοιτώντας το συμβούλιο με μια έκφραση νίκης..
Αλλα γιατι όλοι κοιτούσαν εμένα;;
"απλα ηταν απαίσιος ο σολομός" είπα εγω σε στυλ "ντααα" αλλά συνέχιζαν να με κοιτάνε και ο Εβαν με ένα απιστευτα δυνατο χαμόγελο με κοίταξε ωστε να μου εξηγησει κι ταυτόχρονα να πεί αυτα που ηθελε να περάσει στο συμβούλιο.
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...