Part 10

6.3K 368 23
                                    

"κοφτο έ και μη με ακουμπάς" είπα εγώ. τι ήμουν βαλιτσα και με σερνει;

"Αν θέλω να σε ακουμπάω δεν με εμποδίζει κανεις και το ξέρεις" είπε εκείνος καθώς ξαπλωνε στη δική του πλευρα.

"τραγουδα" είπα εγώ.

"κανονισε αυριο να χειριστείς εξυπνα το θεμα με το περιοδικό" είπε εκείνος.

Όμως εγώ δεν απάντησα προτιμησα να βυθιστω στον υπνο μου. Το επόμενο πρωί είχα ξυπνησει ετοιμαστει και όλα τα σχετικά ο Εβαν είχε φύγει για τη δουλεια και εγώ περιμενα απλα για τη συνεντευξη. Την δημοσιογραφο την ήξερα ειχαμε συνεργαστει ξανα στο παρελθόν όπως και τον φωτογράφο γνώριζα... Ήταν Ο Αντριου, εκείνος ο Φωτογράφος που βγηκαν όλα τα δημοσιευματα κι η σχεση μας στο λυκειο στη δημοσιότητα.. 

Ποιος ακούει τη γκρίνια του Έβαν.. 

εγω το είπα αυτό;

δεν ειμαι καλά

λειτουργω σαν παντρεμένη

το ξέρω ότι είμαι!

παρακαλω αφήστε με!!! θα συνελθω...

Mετα τη βασανιστική συνεντευξη για τον "μεγαλο ερωτα μου" και ολα αυτα τα ψέματα ακολούθησαν οι φωτογραφίσεις καιρό είχα να κάνω φωτογράφιση η αλήθεια είναι... είχαμε μεινει μονοι μας με τον αντριου εφοσον η δημοσιογραφος είχε κι αλλο ραντεβου μετα απο μένα. όσο το δυνατον γρηγοροτερα ξεκουμπιζοταν τόσο το καλυτερο για μένα. 

"Τέλος" είπε ο Αντριου με ένα χαμόγελο.

"Θες να τις δεις;" είπε εκείνος καθως ήξερε πώς πάντα το έκανα αυτό μετα απο μια φωτογράφιση.

"αμεε" είπα και πήγα προς το μέρος του. 

έβλεπα τις φωτογραφίες και πραγματικά μου άρεσαν. Εκείνη τη στιγμή ακούστηκε πόρτα και γυρισα αυθορμητα το κεφάλι μου να δω ποιος ήταν. Ο Εβαν μπήκε στο σπίτι με ενα περίεργο ύφος, το ύφος που είχε καθε φορά όταν ηθελε να επιβληθεί, και το υφος που είχε καθε φορα όταν έπαιζε θέατρο...

"τελειώατε με τις φωτογραφίες;" ρώτησε ο Έβαν με ένα χαμογελο που ορκιζομουν οτι ηταν ψευτικο αλλα επειθε πολύ καλα τους άλλους. 

"ναι θες να τις δεις;" είπε ο Αντριου ευγενικά.

"Θέλω αν και είμαι σίγουρος ότι έχει βγει πανέμορφη" είπε και τύλιξε τα χέρια του γύρω απο τη μέση μου ακουμπώντας το σωμα του στη πλάτη μου.. 

Ο Εβαν κοίταζε τις φωτογραφίες μεσα απ τη καμερα του Αντριου και εγω μετραγα απο μέσα μου προβατάκια για να ηρεμίσω.

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now