Μπήκα στο γραφείο που δικαιωματικά μου ανήκε μετά από καιρό.. εκεί βρισκόταν ήδη μια ανθοδέσμη..
Στην αρχή σκέφτηκα ότι θα ήταν από τον Εβαν αλλά ο Εβαν δεν θα μου έστελνε ποτε ηλιοτρόπια..
Φακελάκι.. Άλιμονο..
"ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΠΡΟΣ. ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ!! ΕΦΟΣΟΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙΣ ΣΕ ΜΕΤΤΙΝΓΚ ΤΟΥΣ ΜΕΤΌΧΟΥΣ;; Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ;;; "
Έλιωσα στα χέρια μου την κάρτα, οποίος κι αν είναι αυτος, που ανάθεμα αν θέλει το καλό μου, που κι να το θέλει,θα τον στείλω στο φρενοκομείο πριν προλάβει να στείλει εμένα.
Βγήκα έξω κι απευθύνθηκα στη γραμματεα του διευθυντή προσωπικού ώστε να καλέσει σε μίτινγκ όλα τα στελέχη.
"Τα στελέχη που εργάζονται εδώ η γενικοτερα τους μετόχους;" Ρώτησε η γραμματέας κι την κοίταξα καχύποπτα.
"Τα στελέχη, πριν καλέσω τους μετόχους θέλω να έχω μια ιδέα στο τι γίνεται εδώ μέσα. Επίσης θέλω όλες τις συγκεντρωτικές αναφορές κάθε τμήματος!"
"Κυρία Ντουράν;"
"Αν κι δεν έχω αλλάξει το επίθετο μου, παρακαλώ" είπα κι εκείνη με κοίταξε περίεργα.
"Νομίζω ότι δεν μπορώ να σας δώσω τις αναφορές" είπε μασοντας τα λόγια της..
"Ο λόγος;" ρώτησα αυστηρά.
"Δεν μου επιτρέπεται"
"Από ποιον;" Ρώτησα ειρωνικά.
"Δεν μπορώ να σας πω."
"Να σου υπενθυμίσω ότι έχω αναλάβει τη θέση που δικαιωματικά μου ανήκει;"
"Όμως πρέπει να επικυρωθεί από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου"
"Κάλεσε τα αμέσως" ανακοίνωσα.
Μπήκα στο γραφείο μου έξαλλη.
Πληκρολογησα τον αριθμό του Έβαν ο οποίος δεν άργησε να το σηκώσει.
"Είναι σημαντικό αγάπη Μ έχω δουλειά" η φωνή του ακούστηκε μέσα από το τηλέφωνο.
"Αν είναι λέει? Ποιος έχει δώσει εντολή να μην έχω ιδέα για το τι γίνεται εδώ μεσα μου λες; "
"Πάντως όχι εγώ!" Ανακοινωσε.
"Θέλω να έρθεις εδώ αμέσως" ανακοίνωσα
" Δυστυχώς σε μια ώρα θα είμαι εκεί έχω ένα πολύ σημαντικό επαγγελματικό ραντεβού" ανακοίνωσε με τη σειρά του.
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...