Part 4

6.8K 448 25
                                    

"μετα απο καποια χρονια δεν υπαρχει διαφορα ηλικιας μονο διαφορά αποψεων" είπε εκεινος και εγω γέλασα.

"τι σκαρωνετε εσεις οι δυο;" μπήκε μεσα η Τιφαννη εκνευρισμενη

"γεια σου και σε σενα μικρή" είπε ο Εβαν.

"εσυ θα επρεπε να κλαις και εσυ να μην την θες!" είπε αυτη με την ιδια κακια

"και γιατι αυτό η Αμέλια είναι πανεμορφη και ταιριάζουμε κι πολύ μάλιστα" είπε εκείνος

"Τιφαννη μας διακοπτεις, οπως βλεπεις μου ξεκούμπωνε το φορεμα" είπα εγώ και της εδειξα τη πλατη μου εκεινη εκνευρισμενη βγηκε εξω κι εγω καλου κακου κλειδωσα.

"στο φορεμα ειχαμε μεινει ε;" είπε εκείνος και εγω του πεταξα ενα μαξιλαρι

"κοφτο ανωμαλε" του είπα κι εκεινος γελασε.

μεχρι στιγμής ημουν σιγουρη πως με τον Εβαν θα πήγαιναν όλα μια χαρα.. μπορουσαμε να συζηταμε και καταλαβαινομασταν.. 

"λοιπόν πάω κάτω, θα ερθω σε λίγο να σε χαιρετίσω" είπε και εγω του χαμογελασα. 

πλευρα Εβαν

κλείνω τη πόρτα απ' το δωμάτιο της Αμέλια και πάω να κατέβω τα σκαλιά, ακούω όμως μια πολυ ενδιαφέρουσα συζήτηση απο τις σκάλες.

"σου λέω είμαι σίγουρη ότι συννενοούνται λες και δεν ξερεις την Αμέλια" είπε η Τίφαννη

"ομορφο κοριτσακι μου μην ανησυχεις καλυτερα για εμας ξερεις τι σημαίνει αυτό" είπε η Ρίτα..

Στην αρχη μπορεί να συμφωνησα σε κατι τοσο εις βαρος της Αμέλιας αλλά τώρα δεν μπορω να της κάνω κατι τέτοιο αρκετα της κάνω ήδη.. 

"μαμα παμε σου λέω θα ανοιξουμε απότομα τη πόρτα και θα δούμε τι παίζει" επεμεινε η μικρη

"αφου το θέλει η κορούλα μου" είπε η Ρίτα και εγω αθορυβα και γρήγορα μπήκα στο δωματιο της Αμέλιας καθως ξεκουμπωνα αρκετα κουμπια απ το πουκαμισο μου.

"Τι κά-" πηγε να φωναξει αλλα γρήγορα εφτασα στο μέρος της και της έκλεισα το στόμα, είχε βγάλει το μισο φόρεμα αυτό θα μας ηταν τοσο χρησιμο.. 

"εμπιστέυσου με πανε να μας τη στήσουν" είπα ψιθιριστά ενω τη τράβηξα σηκωτή προς το κρεβάτι βάζοντας τη πάνω μου. προσπάθησα να της ανεβάσω και το φορεμα όσο περισσότερο γινόταν, σε δευτερόπτα τη κόλλησα πάνω μου

"Εβαν τι κανεις" ψιθυρε αυτη και τη στιγμή που είδα σιγα σιγα το πόμολο να ανοίγει τη φίλησα απότομα...

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now