part 23

4.5K 296 25
                                    

για μια στιγμή

αυτό το ήξερα ηδη, δεν ήταν κάτι που δεν γνώριζα...
Μες στη ταραχή μου όμως δεν μπόρεσα να σκεφτώ λογικά..

Μήνυμα από Μπλερ..
"Μη ψάξεις τίποτα. Εμπιστευσου τον Έβαν"

Τι ήταν αυτό τώρα;;

"Ποιος ήταν;" Ρώτησε ο Έβαν καχύποπτος

"Η Μπλερ" απάντησα άτονα κι ο Έβαν πήρε το κινητό από τα χέρια μου πριν προλάβω να το κλειδώσω..

"Τι ψάχνεις Αμέλια;" Ρώτησε εκεινος

"Τα πάντα" είπα εγώ

"Πες μου τι θες για να ηρεμήσεις;;;"

"ένα ταξιδι" είπα εγώ

"Που θες να πάμε;"

"Θέλω να πάω κάπου μόνη μου" του είπα και εκείνος στριφογύρισε τα μάτια του.

"Αυτό ξέχνα το" απαντησε.

"Γιατί;" Τον ρώτησα νευριασμένη..

Δεν μου δώσε σημασία, κοιτούσε το κινητό του κάτι το οποίο τον αγχώσε πολύ περισσότερο..

"Φτιάξε βαλίτσες φεύγουμε" είπε εκείνος
"Τι λες; Σου είπα δεν θέλω να πάμε μαζί"
"Αμέλια μην με εξοργιζεις σε παρακαλώ κι πήγαινε φτιάξε βαλίτσες ΤΩΡΑ" φώναζε καθώς έκανε πανικόβλητες κινησεις, Ότι κι αν έκρυβε βγήκε στη φόρα προφανώς εμένα ομως τι με ήθελε;;;; Μήπως για ομηρο? Τι στο καλό.

"Έβαν δεν θέλω να πάω πουθενά μαζί σου αυτή τη στιγμή"

'Αμελια δεν σε ρωτησα! Στο κάτω κάτω ότι κάνω το κάνω για σενα, οπότε σταματά να γκρινιάζεις κι κάνε ότι σου λέω"

"Με φρικαρεις το καταλαβαίνεις;;"

Ο Έβαν απλά γέμιζε τις βαλίτσες με ρούχα κι συνεχιζε να κάνει βιαστικές κινήσεις εγώ τον κοίταζα σαν χαμένη..

"Αν ξέχασα κάτι το αγόραζουμε από εκεί τώρα σηκω κι ντύσου" είπε και εγώ ήθελα απλά να βάλω τα κλαμματα από τον πανικό δεν ήξερα καν τι μου γινόταν.. για μια στιγμή άφησε ότι έκανε κι ήρθε προς το μέρος μου.

"Εμπιστευσου με" είπε χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου..

"Θα τα συζητήσουμε όλα αυριο στο υπόσχομαι" είπε εκείνος αλλά δεν με ηρεμίσε ούτε λιγο.

"Που παμε;" Τον ρωτησα..

"Κρουαζιέρα" απάντησε.. αυτό ήταν θα χανομασταν στη θάλασσα.. η θα με έπνιγε στη θαλασσα η θα τον πνίξω στη θάλασσα αυτό μου αρέσει καλύτερα...

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now