Part 28

3.9K 238 16
                                    

Ο Εβαν ομως δεν αστειευοταν.. ήρθε προς το μέρος μου κι ρώτησε ακομα πιο νευριασμενος

"στην έπεσε;;"

"Τι; όχι! απο που κι ως που;" ρώτησα εγώ

κι αυτο το βλέμμα που ακολούθησε επισης δεν μου αρεσε...

" μη μου κάνεις την ανήξερη" απάντησε εκείνος.  Είχα χάσει πραγματικά επεισοδια.

"δεν κάνω την ανήξερη είμαι ανήξερη κι δεν ήρθα για να τσακωθούμε" απάντησα και έφυγα. Το μόνο που ήθελα ήταν να δω τη Μπλερ. 

  Πήγα στη καφετέρια που με περίμενε μαζί κι όλοι οι δημοσιογράφοι. Ο Έβαν είχε δίκιο, θα ασχολιόντουσαν πολύ με μένα.

"τι έγινε φιλεναδα ξαφνική αδιαθεσια άκουσα" είπε εκείνη και με φιλησε σταυρωτα.
" και εγω χάρηκα που σε είδα" της είπα και γέλασε.

"θα γίνω νονά;" ρώτησε και εγώ γέλασα

"ασε μας βρε Μπλερ, για πες τι νέα έχουμε;" 

"Παρακολουθούσα τα τηλέφωνα του Εβαν, ανακάλυψα ότι μιλάει πολύ συχνά με έναν αριθμό καρτοκινητού. Γυναίκα το έχει όμως τα χαρτιά  του τηλεφώνου είναι πλαστά, κι μάλιστα νόμιμα πλαστα, πως να στο εξηγησω, είναι κάλυψη" είπε εκείνη.

διακόψαμε τη συζτηση για να παραγγείλουμε και έπειτα συνεχίσαμε τη κουβέντα.

"θεωρείς ότι έχει γκόμενα;" ρώτησα σμίγωντας τα φρύδια μου.

"Δεν ξέρω, οι συναντήσεις με τη Ρίτα συνεχίζονται, κι κάθε φορά μετα τη συναντηση τους τηλεφωνει στον αριθμό, όσες ακρες κι να εχω δεν μπορω να ακουσω τις συνομιλιες.. είναι προστατευμενες πολυ καλά αρα αυτο που κρύβεται είναι κατι πολυ πιο σημαντικό απο μια γκόμενα" απάντησε η Μπλερ.

"όχι αν κινδυνεύει η θεσούλα του σε περίπτωση που σπάσει ο γάμος" είπα εγώ κι εκείνη ανακάθησε καθώς η σερβιτόρα αφησε τους χυμους μας στο τραπέζι.

"σχετικά με αυτό, άθελα του ο Ιαν πέταξε πάλι κάτι σχετικά με τα αισθήματα του Εβαν" είπε εκεινη κι την κοιταξα καχυποπτα.

τελευταια με τον Εβαν είχαμε μια πολυ καλή σχέση το γνωριζαν όλοι αυτό.. κι μας είχε πείσει ότι δεν σκοπεύε ν διακινδυνεύσει αυτή τη παροδια στην οποία με έμπλεξε..

"τσακωνόμασταν με τον Ιαν για το μεταπτυχιακό σου, όπως πολλοι ετσι κι ο Ιαν θεωρει πως επρεπε να κανεις εδω το μεταπτυχιακό σου, νευριασα του είπα - καμιά μέρα θα την κάνετε να φύγει τρέχοντας κι δεν θα την ξανά δείτε ποτέ έλεος με την πιεση σας πια αφηστε τη ησυχη τη θέτετε σε κίνδυνο- κι ο Ιαν φανηκε να θιγεται με αυτο το θεμα ιδιαιτερα κι είπε -Αν ήξερες πόσο τη προστατευει ο Εβαν κι τι έχει κάνει για εκείνη δεν θα τολμουσες να μιλησεις ετσι, την έσωσε κυριολεκτικά- νόμιζα ότι αναφεροταν στην Ρίτα αλλά μια μέρα ήμουν αδιάθετη κι κοιμώμουν στο διαμερισμα του Ιαν, άκουσα συζητησεις απο το σαλονι και καταλάβα ότι είναι με τον Εβαν κι μιλουσαν. προσπαθούσα να ακούσω γιατι μιλαγαν τόσο χαμηλοφωνα ήταν φως φαναρι πως μιλαγαν για κρισιμο θεμα. ο Εβαν είπε κατι σχετικά με το οτι θα τον μισήσεις αλλα ο Ιαν ισχυριζόταν  πως τοτε είναι που θα καταλαβεις οτι είναι ο μοναδικος που νοιαζεται τοσο πολυ για σενα" εξιστορουσε η Μπλερ κι το κεφαλι μου βουιζε κυριολεκτικά.

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now