"Ξέρεις Αμέλια άνετα θα ήθελα να το προσπαθήσω μαζί σου, άνετα μου κάνεις αν και προτιμώ τις ξανθιές" είπε εκείνος και εγω στριφογύρισα τα μάτια μου
"Εβάν σε παρακαλώ κοφτο αυτό." είπα εγώ και εκείνος σήκωσε τα χέρια του ψηλά ως ένδειξη ότι πάει πάσο όμω εξακολουθούσα να έχω ένα κακό προαίσθημα..
"Αμέλια μην κοιτάξεις αλλά κάποιος μας φωτογραφίζει" είπε
"απο ποια πλευρά; εμας γιατί;" ειπα λίγο πανικόβλητη αλλά προσπάθησα να ακολουθήσω τον Έβαν και να χαμογελάσω όπως αυτός, εκείνος έστρεψε το σώμα του πιο κοντά μου και μου κράτησε το χέρι κάνοντας διάφορα σχέδια..
"ας τους δώσουμε ρεπορτάζ" είπε εκείνος και εγω χαμογέλασα αμήχανα
"τι κερδίζω;"
"την ελευθερία σου" είπε εκείνος και ομολογώ οτι αυτή η λέξη με εκανε να πονάω..
Συνεχίζαμε να παίζουμε και καλά οτι με φλερταρε κι όταν βγήκαμε έξω λίγο πριν μπω στο αμάξι με φίλησε στο μάγουλο ψιθηρίζοντας μου..
"είμαι σίγουρος οτι σε λίγο καιρό θα θες πολλά παραπάνω μαζί μου και αυτό είναι εγγυημένο" είπε κολλώντας το σώμα μου στο δικό του.
"κάνε όνειρα Εβαν! "
"επ επ επ, δεν μιλάνε έτσι στον μέλλον σύζυγο δεν το ξέρεις;" είπε εκείνος φέρνοντας μια τουφα απ τα μαλλιά μου πίσω απ το αυτί μου
"μας βλέπουν δημοσιογραφοι, άσε με εχω δουλειά" είπα μεσα απ τα δόντια μου
"μπορείς να φύγεις μόνο επειδή το επιτρέπω εγώ" είπε εκείνος και μου εκλεισε το μάτι με χαμογελο επειτα εκλεισε κι τη πόρτα μου εφόσον μπήκα στο αυτοκίνητο μου.
[..]
"Που έχεις μπλέξει πάλι!" φώναζε στο ακουστικό η κολλητή μου
"Μπλερ δεν είναι ώρα, θες να βγούμε σε ενα 2ώρο; πραγματικά το έχω ανάγκη"
"εντάξει στη γνωστή καφετέρια" είπε εκείνη και εγώ έκλεισα το κινητό μου.
"βρε βρε βρε ποια θυμήθηκε το σπίτι της.." είπε η Ρίτα ειρωνικά εγω δεν της έδωσα σημασία και πήγα στη κουζίνα
"τι είναι αυτά που κάνεις;" είπε εκείνη
"τι έκανα παλι;" της είπα απαξιωτικά
"τι σκαρώνεις και είσαι συνέχεια με τον Εβαν" είπε αυτη
"με δουλεύεις; εσυ δεν με στέλνεις να τον παντρευτώ; εσυ δεν με παγίδευσες; Ε! και εγω το απολαμβάνω! εχεις δίκιο Ρίτα ξερεις ποιο είναι το καλό για όλους τελικά!" της είπα χαμογελώντας και αφού πήρα το μηλο μου αρχισα να ανεβαίνω τη σκάλα..
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...