"Η Αμέλια αναφέρει συνεχεια οτι δεν θελει να ξέρει τιποτα , οτι θελει να μείνει στην αγνοια"
"ε τοτε κερδισε περισσοτερο χρόνο, καθυστερησε τις αποκαλυψεις ωστε να δεις αν θα τις αναζητησει μονη της" με συμβουλεψε κι εγω εγνεψα καταφατικά..
"αυτό θα κάνω, τώρα προέχει να περάσουμε καλά στην ισπανία, χωρις ομως να παρουν κι τα μυαλα αερα, για δουλειες παμε" ανακοινωσα.
Πλευρά Αμέλιας
Και μόνο το λίγο που είδαμε από την Μαδρίτη, καθώς από το αεροδρόμιο πηγαίναμε στο ξενοδοχείο, ήταν υπεραρκετο για να νιώσω και παλι ήρεμη και χαρούμενη..
Το δώματιο του ξενοδοχείου ήταν υπέροχο δεν φοβόμουν για αυτό. Ο Έβαν είναι αρκετά επιλεκτικός.
"Λοιπόν το πρώτο μίτινγκ είναι σε δύο ώρες από τώρα οπότε σιγά σιγά πρέπει να πήγαινουμε" ανακοίνωσε εκείνος.
"Τι εννοείς θα πρέπει να έρθω κι εγω;;!" Ρώτησα απογοητευμένη.
"Νόμιζα ότι γι'αυτό ηθελες να έρθεις" είπε με φυσικότητα κι ήρθε κι στάθηκε δίπλα μου.
Εγώ κοίταζα απλά τη θέα.. πόσο όμορφη η Μαδρίτη..
"Όχι όχι δεν θέλω να ανακατευτω στις δουλειές σου" ανακοίνωσα.
"Είναι κι δικές σου δουλειές" είπε εκείνος.
"Έλα τώρα Έβαν και οι δυο μας ξέρουμε ότι ακόμα δεν έχω βρει αυτό που θα με κάνει πραγματικά να θέλω να δουλέψω" ανακοίνωσα εγω..
"Κι θα μείνεις μόνη σου εδώ;"
"Μπορούμε να πάμε με την Μπλερ για ψώνια για καφέ.." έλεγα με ενθουσιασμό όμως ο Έβαν με κοίταζε μελαγχολικά..
"Όσο για αυτό πριν το προτείνεις στη Μπλερ ρώτα τον Ιαν" είπε δυσαρεστημένα
"Για ποιον λόγο;" Ρώτησα εγω
"Κοίτα αγάπη μου, ο Ίαν είναι λίγο περίεργος με τη Μπλερ κι γενικά είναι λίγο πιεστικός, μη δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα κι μετά στεναχωριεσαι ρίχνοντας στον εαυτό σου ευθύνες" ο Έβαν είχε τυλίξει τα χέρια του γύρω από τη μέση μου κρατώντας με έτσι κοντά του.
"Κατάλαβα" είπε με μια απογοήτευση..
"Εγώ φταίω έτσι αν δεν είχα φύγει δεν -"
Εκείνος με φίλησε διακόπτοντας με, έπειτα με κοίταξε με ένα ήρεμο στοργικό βλέμμα.
"Σου είπα μη ρίχνεις ευθύνες στον εαυτό σου ο Ίαν έχει θέματα"
Κι η πόρτα χτύπησε
YOU ARE READING
Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-
Romance"Ο Γάμος λοιπόν είναι η μόνη λύση" είπε η μητριά μου "ωραία λοιπόν πάντρεψε την κορη σου με τις ευχες μου" είπα εγω εκνευρισμένη "μην είσαι αφελής. Θα παντρευτείς εκτός κι αν θες να καταστρέψεις τον πατέρα σου" [...] "μην γελιέσαι δεν πρόκειται να...