Part 16

5.6K 380 35
                                    

Μπήκαμε στην Εταιρεία και ο Εβαν μου γνώριζε έναν έναν τους υπαλλήλους... έπειτα στον Δευτερο όροφο περίμενε ο Κάιλ, ο Κάιλ οπως λεει ο Εβαν ζει για να του παει κοντρα και αντιστροφως τρώγονται σαν τα σκυλιά, εμένα πάντως πιστεύω με συμπαθεί..

Προχωρώντας στον όροφο με περίμενε μια "εκπληξη" που ούτε περίμενα...

"Εβαν τι πάει να πει αυτο;" είπα εγώ χαμηλοφωνα γυρίζοντας το κεφάλι μου ώστε να τον κοιτάω...

"ναι λοιπον σχετικά με αυτο...ήθελα να στο πω.." είπε εκείνος χαμηλόφωνα και με κοίταξε με ένα βλέμμα όπως τα παιδάκια που έχουν κανει καποια ζημιά.. 

"Μου έλειψες Αμέλια" ακούστηκε η τσιριχτή φωνή της.. 

"Γεια σου Τιφανη" είπα εγω με ενα ψευτικο χαμογελο.. 

"πιστεύω να σου έχει πει ο Έβαν πως κάνω τη πρακτική μου στο τμήμα που διαχειρίζονται το περιοδικό της εταιρείας" είπε εκείνη.

"αποφάσισα να κάνω μεταπτυχιακό στον εμπορικό λογο και διαφήμηση! " συνεχισε να καφιέται.

"και εις ανωτερα Τιφανη" αφησα αλλο ενα ψευτικο χαμόγελο και ακολουθησα τον Εβαν που με κατευθυνε στο δικο του γραφείο..

"Μα καλά ποτε περιμενες να μου το πεις;" είπα εγω έξαλλη.

"ναι εμ περίμενα να γυρίσεις απ το ταξίδι σου" είπε εκείνος

"ΕΊΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΑ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ; ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΕΊΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ" φώναξα εγώ.. 

"Ρε αγάπη μου ξέρεις οτι το να βοηθαμε φοιτητες είναι καλο για την εικονα της εταιρείας, καθε τετοια εποχη αναλαμβανει καθε τμημα και ένα μαθητευόμενο, ενδιαφεροταν και ήταν η μόνη σπάνια εχουμε καποιον εθελοντή στη συνταξη του περιοδικού" είπε εκείνος

"δεν είμαι η αγάπη σου" είπα εγώ

"που το ξέρεις;" είπε εκείνος.

"μη μου κάνεις τα γλυκά ματια για να γλιτωσεις, είμαι σιγουρη πως υπαρχουν αρκετα παιδια που τα βγαζουν με τα χιλια ζορια, δεν τη θελω μεσα στα πόδια μου ενταξει;" είπα εγώ ξανά..

"εντάξει, εντάξει θα δουλέψουμε τώρα;" είπε εκείνος 

"καλά" είπα εγώ και είδα πως το γραφειο του είχε δυο καρέκλες..

"Εβαν..  επιτηδες εβαλες δυο καρεκλες;" είπα εγώ

"αφου σου είπα οτι θα δουλευουμε μαζί προφανως και θα σου είχα καρεκλα διπλα μου "είπε εκείνος και εγώ γέλασα..

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now