Part 17

5.6K 372 49
                                    

Πέρα απ τους ψηφους ο Ίαν κερδισε και λόγω του ότι δεν θα μπορούσα να φτιάξω τρειλερ ευκολα.. ελπίζω να σας άρεσε και να άξιζε η αναμονή σας!!!

________________________________________________

"Εβαν ασε με! δεν ξερω τι είσαι τι κανεις και γιατι υπαρχουν ολα αυτα, και εφόσον δεν μαθαίνω δεν θέλω να βρισκομαι εδω! το καταλαβες;" είπα εγώ και εκείνος πήρε τη τσάντα μου απο τα χέρια μου πεετωντας τη στη καρεκλα απέναντι..

"Κατσε κάτω" είπε εκείνος νευριασμένος.

"Εβαν!" είπα εγω καθως με κραταγε σφιχτα..

"Κατσε κατω αν θες να μαθεις" είπε εκείνος. 

"Κύριε Ντουράν τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου πρέπει να δουν την Κυρια Τειτ" είπε η γραμματέας μου.

"Ερχόμαστε σε δυο λεπτα" είπε εκείνος.

"Να πας εσυ εγω δεν ερχομαι" είπα απότομα

"Αμέλια μην κανεις σαν μωρο εδω μιλαμε για δουλεια" είπε εκείνος, το κοίταν νευριασμένη ήξερα ότι είχε δικιο αλλα δεν μπορούσα να διαχειριστώ αυτό που μου συνέβαινε.. 

είναι λογικό να πιστευω πως παίζονται τα πάντα εισ βάρος μου. είμαι φυλακισμένη στην ίδια μου την ζωή απορω πως δεν το έχω σκάσει ακόμα!!

ένα λεπτό τι είπα!!

τι σκεφτηκα!!!

πως δεν το σκεφτηκα απ την αρχη!

Θα εξαφανήστώ!!!!!!!

"όταν τελειώσουμε με τη δουλειά θα τα πούμε ήρεμα σπίτι Αμέλια" είπε εκείνος.. εγώ ήδη όμως προσπαθούσα να σκεφτώ τρόπους διαφυγής χωρίς να βρούν τα ίχνη μου..δυσκολα πράγματα..

"Αμέλια τι σκεφτεσαι σου μιλάω" είπε

"εγώ τίποτα;" είπα

"Κάτι σκέφτηκες εσύ" είπε εκείνος προχωρώντας προς το μέρος μου.

"πάμε θα αργησουμε" είπα εγώ

"πες μου πρωτα τι σκεφτηκες" είπε αυτος στεκουμενος ακριβως μπροστά μου.

"εδω εσυ δεν μου λες τι στο καλο ειναι ολες αυτες οι φωτογραφίες σε ενοχλώ εγώ;" είπα νευριασμένη και του γύρισα πλάτη για να φύγω , βεβαια με περιμενε στη πόρτα σαν αυτους τους ντουλαπατους που δουλευουν πορτα στα μαγαζια!! ε κατι τετοιο!

"Εβαν δν εχω ορεξη" του είπα

"καλααα, θα τα πουμε στο σπίτι" είπε εκείνος.. 

Άνοιξε τη πόρτα και με συνοδευσε στην αιθουσα συσκεψεων. Εκεί θα εξεφραζαν όλοι τις καχυποψιες τους η την θετική τους ψηφο για να αρχίσω να μαθαίνω τον πρωτο μηνα αρχικα και μετα να ξεκινησω τα καθήκοντα μου στην θεση που ηθελα πάντα, εκεί που ηταν καποτε η μητερα μου..

Γάμος χωρίς επιλογή-Σταχτοπούτα-Where stories live. Discover now